קריירה ולימודים

העיתון הנחשב לא יודפס? למעלה מאלף עובדים הכריזו על שביתה

לאחר תקופה בה עבדו מהבית נדרשו עובדי הניו יורק טיימס לשוב לעבוד ממשרדי העיתון. מנגד העובדים הבהירו כי אין בכוונתם להגיע למשרד כל עוד תנאי השכר שלהם לא ישתפרו
מערכת ice | 
ניו יורק טיימס (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
בניו יורק טיימס הודיעו לעובדים כי לאחר תקופה ממשוכת בה עבדו מהבית עליהם לחזור למשרד העיתון שלושה ימים בשבוע. אך יותר מ-1,300 עיתונאים הודיעו שאין בכוונתם להיעתר לבקשת ההנהלה. מדובר במחלוקת עקרונית בנוגע לגובה השכר שהתפתחה בין צוות גדול הכולל כתבים וצלמים, כמו גם כמה עורכים ועובדים מהצד העסקי - לבין ההנהלה הבכירה.
"אנשים מזועזעים", אמר טום קופי ל"פוסט". עורך ותיק אשר עובד בדסק החדשות ומכהן בוועדה לביצוע חוזים של האיגוד. הוא הוסיף כי הדרישה לחזור למשרד בתקופה של אינפלציה גבוהה משמעותה היא שהעובדים יצטרכו להוציא יותר כסף על דלק, הסעות, ביגוד וארוחות צהריים, למרות היעדר העלאת שכר.
עיתונאית הווידאו של NYT היילי וויליס צייצה היום: "הניו יורק טיימס מעניק לעובדים השבוע קופסאות אוכל ממותגות כהטבה לחזרה למשרד. אנחנו רוצים כבוד וחוזה הוגן במקום זאת - אז אני עובד מהבית השבוע יחד עם 1,300 מהקולגות שלי".
 
לדברי דובר טיימס, אין מספר קבוע של ימי עבודה במשרד וזה תלוי במחלקות בודדות לקבוע מה עובד עבור הצוותים שלהן - אך הוסיפו: "אנחנו ממשיכים להאמין שסביבת עבודה היברידית מתאימה ביותר הניו יורק טיימס ברגע זה". בין הצדדים מתנהל משא ומתן ונכון לרגע זה לא דווח על התחדשות דרמטית בעניין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה