קריירה ולימודים

קבוצת לוצאטו תשתתף בכנס הבינלאומי היוקרתי

משלחת של קבוצת לוצאטו, בראשות עורכי הפטנטים והשותפים לילך לוצאטו-שוקרון ובועז קרויטורו, תשתתף בקונגרס העולמי השנתי של ארגון AIPPI, הארגון הבין-לאומי המוביל בעולם להגנה על קניין רוחני
מערכת ice | 
בועז קרויטורו ולילך לוצאטו שוקרון (צילום מיכל לוצאטו יורם רשף)
קבוצת לוצאטו, מקבוצות הקניין הרוחני המובילות בישראל, תשתתף בקונגרס העולמי השנתי של ארגון AIPPI, הארגון הבין-לאומי המוביל בעולם להגנה על קניין רוחני - International Association for the Protection of Intellectual Property.
ארגון AIPPI, הארגון המוביל להגנה על קניין רוחני, יושב בשוויץ וחברים בו כיום כ-9,000 חברים והוא מייצג למעלה מ-100 מדינות. 

הקונגרס יתקיים בסן-פרנסיסקו ארה"ב, בתאריכים 10-13.09.22, ובמסגרתו ידונו המשתתפים בכמה מהסוגיות הבוערות בתחום הקניין הרוחני בעולם. בין היתר, ידונו בנושאים כמו קניין רוחני ותרופות בעקבות מגפת הקורונה; שימוש במידע רפואי ;סימני מסחר בעולמות הספרים, המשחקים והסרטים; הגנה על סימני מסחר במרחב הווירטואלי והרשתות החברתיות ;הגנה על סודות מסחריים ; מגמות בחקיקה בתחום הקניין הרוחני; עולם המטאוורס והקניין הרוחני ; ואפילו דיון על זכויות יוצרים בגרפיטי - ציורי קיר במרחב האורבני.
 
כאמור, לקונגרס הפעם תצא משלחת מקבוצת לוצאטו, אשר בין לקוחותיה נמנים ממציאים, יזמים, חברות סטארט-אפ ותאגידים מהארץ ומהעולם. לצד המטה הראשי של הקבוצה בעומר, לקבוצה סניפים בתל-אביב, קריית שמונה ואופקים. הקבוצה מציינת השנה 153 שנים להקמתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה