קריירה ולימודים

מענקים, עבודה מהבית ותן ביס: אלו העובדים שירוויחו בענק

הסכם קיבוצי בפירמת רואי החשבון EY ההסכם, שיחול על כ-1,600 עובדים, כולל שיפור בתנאי ההעסקה במגוון תחומים (כמו הגדלה של צבירת ימי החופש, הכפלה של תקציב הארוחות ואפשרות עבודה מהבית). יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל: "הגענו בשיתוף פעולה להסכם חלוצי בענף הפיננסים"
מערכת ice |  1
מענקים (צילום pexels, shutterstock)
ההסתדרות, הנהלת EY (ארנסט יאנג רואי חשבון) ו-ועד העובדים חתמו על הסכם קיבוצי חדש בחברה. ההסכם, שיחול על כ-1,600 העובדים בפירמת הייעוץ וראיית החשבון הגדולה בישראל, משפר את תנאי ההעסקה בשלל תחומים. 
בין היתר הוסכם כי הפרשת המעסיק לקרן ההשתלמות וצבירת ימי החופשה השנתיים יוגדלו, ויתווספו חופשות מיוחדות (כמו לידת ילד/ה לאב, חתונת בן או בת, בריתות) למצבת החופשות. עוד בהסכם: הגדלה משמעותית של תקציב הרווחה בחברה, שיפור בתנאים לאימהות אחרי לידה, הכפלת התשלום על ארוחות (באמצעות כרטיס "תן ביס"), קיצור הוותק לניוד ואפשרות לעבודה מהבית של יום אחד לפחות.

יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל: "אני מברך את עובדי ארנסט יאנג לרגל החתימה על ההסכם הקיבוצי אשר מיטיב את זכויותיהם ומיטיב את תנאי העבודה. ועד העובדים בראשות רו"ח יוסף לבנזון וראש חטיבת חברות הביטוח והפיננסים עידן אור, בשיתוף פעולה עם הנהלת הפירמה,  הכירו בחשיבות קידום ופיתוח ההון האנושי האיכותי של הפירמה וסביבת העבודה, וכך הגיעו להסכם קיבוצי חלוצי בענף הפיננסים. אני מברך את ההנהלה בהיותה מובילה בתפיסת העבודה המאורגנת וזכויות העובדים בענף הפיננסים. שנה טובה, פורייה ומבורכת".
מנכ"ל ויו"ר הפירמה שרון שולמן: "ככלל, ההסתדרות היא גורם מאזן, שפועל כדי להגיע להסכמים נכונים, ולראייה הסכם זה. אני מאמין שההסכם יעזור למתמחים והטאלנטים העתידיים בשלב קבלת ההחלטה באשר למשרד שבו הם רוצים לעבוד, ויחזק אף יותר את היותנו הפירמה המובילה בשוק".
שותפת משאבי אנוש בארנסט יאנג גליה אלוני: "אני רוצה להודות לכולם על הדרך שבה הלכנו, אשר הביאה לתוצאה יפה. ההסתדרות הביאה עימה רוח מקצועית, והודות לסבלנות ולהבנה ההדדית ידענו לפשר ולאזן לכדי הסכם חשוב זה. האנשים שלנו הם המשאב החשוב ביותר עבורנו, ואנו שמחים שבעזרת ההסכם שגובש נוכל להמשיך ולספק להם חוויית עבודה מצוינת".
ראש חטיבת חברות הביטוח והפיננסים בהסתדרות המעו"ף עידן אור: "תודה לכל המעורבים במהלך. חתימת ההסכם אינה סיום אלא התחלה. מאמין שנדע להמשיך ברוח זאת של יחסי עבודה טובים, שכן המטרה המשותפת היא שמקום העבודה ישגשג ויצמח".
יו"ר ועד העובדים רו"ח יוסף לבנזון: "אני רוצה להביע את הערכתי להסתדרות שליוותה אותי ולנציגי ההנהלה על העבודה במהלך המו"מ. כולי תקווה שנדע לשתף פעולה בצורה שוויונית כדי להוביל את הפירמה הלאה לעבר הישגים, ושנמנף את ההסכם אשר נותן ביטחון וקרקע יציבה לעובדים".
את המו"מ להסכם ליוו: עו"ד כפיר זאב מטעם הוועד ועו"ד ירון קרמר מטעם ההנהלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרייאירים לא מתים.. עבודה מבית פעם בשבוע ?
    שרה 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחחח
    סגור