קריירה ולימודים

ריקודי רחוב, אדריכלות ודיפלומטיה: המגמות החלוציות בתיכוני מודיעין

תשכחו ממגמות הלימודים של תיכון ילדותכם. התיכונים המתקדמים הולכים היום על דיפלומטיה ואדריכלות, הנדסת תוכנה וביו־רפואה, רובוטיקה ובינה מלאכותית. אלה המגמות שישאירו את תלמידי מודיעין מרותקים, מעודכנים ומוכשרים לשוק העבודה
מערכת ice | 
העיר מודיעין (צילום דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
אתר מיינט (mynet) מודיעין מדווח כי בשנת הלימודים הקרובה, כמו בשנים קודמות, יפעילו מוסדות החינוך במודיעין מספר מגמות לימוד מעט שונות מהמקובל, בתוך ניסיון למשוך תלמידים ולעורר בהם עניין. להלן כמה מהמגמות החדשניות בתיכוני העיר:
מגמה חלוצה ומלהיבה בעירוני ה' - ריקודי רחוב:
במסגרת מגמה הנושאת את השם "ריקודי רחוב יתחילו עשרות תלמידות ותלמידים בלימודי ריקודים". המגמה מיועדת לתלמידי כיתות י'‑י"ב, יוכלו התלמידות והתלמידים ללמוד מגוון רחב של סגנונות ריקוד, כמו למשל Cramp,Break dance, Poping looking, Hip hop ועוד. המגמה, שנחשבת לחלוצה בתחומה בישראל, הוקמה בשיתוף פעולה של אגף החינוך של העירייה ומשרד החינוך, והכוונה היא להרחיב את פעילותה לבתי ספר נוספים בעיר. מי שייקחו חלק בייהנו לא מלימודי ריקוד ותנועה בהנחיית אנשי מקצוע מתחום הריקוד והאמנות וגם ייחשפו לסדנאות אמנים של רקדני רחוב וכוריאוגרפים מוכרים מהארץ והעולם, וישתתפו בתחרויות ריקוד בתחומים אלה.
מגמת דיפלומטיה בתיכון מו"ר - ניחוח של חו"ל:
רבים יכולים למצוא עניין במגמת הדיפלומטיה שייחודה הוא בכך שכל הלימודים בה מתנהלים בשפה האנגלית. כראוי, אחד התנאים הבסיסיים להצטרפות למגמה הוא לימודי אנגלית לבגרות ברמה של חמש יחידות לימוד. 
אדריכלות בתיכון עירוני ד' - לומדים לתכנן:
מי שמבקשים ללמוד מקצוע שיקנה להם בסיס רחב ואפשרות לבחון עיסוק במקצוע לחיים, יכולים להירשם ללימודי מגמת האדריכלות של תיכון עירוני ד' בעיר. במסגרת לימודים אלה לומדים התלמידים תחומים כמו תורת המבנה, שרטוט אדריכלי של מבנים, שרטוט ממוחשב, יסודות תכנון אדריכלי, וכמובן את תולדות האדריכלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה