קריירה ולימודים

חיל הים האמריקאי מציע 115 אלף דולר לכל מתגייס

פתרון יצירתי בחיל הים האמריקאי: 115 אלף דולר לכל מתגייס. הקושי בגיוס החיילים והלחץ מאי עמידה ביעד הגיוס עד סוף ספטמבר מוביל לפתיחת הכיס
מערכת ice | 
הדולר בירידה (צילום vecteezy, pngwing)
חיל הים האמריקאי מצא פתרון יצירתי לבעיית גיוס חיילים חדשים. הפנטגון רחוק 15% מיעד המתגייסים שלו עד סוף השנה הכספית (עד סוף חודש ספטמבר) ולכן החליט לפנות לכיס של המתגייסים. כל מתגייס לחיל הים האמריקאי יוכל לקבל מענקים והחזרי הלוואות של עד 115 אלף דולר.
אדמירל משנה, לקס ווקר, ראש מערך הגיוס של חיל הים, לא הסתיר כי הכוונה לפנות לכיס המתגייסים בתקופה זו של חוסר יציבות וכן בעקבות הקושי בעמידה ביעד הגיוס ואמר  – "אם אתה מלח, נחת, איש צוות אוויר, חייל, שומר או איש משמר החופים זו הזדמנות חסרת תקדים. אם יש לך הלוואת סטודנט, אז אתה תהיה זכאי להיכנס לתוכנית החזר הלוואות".
על פי תכנית זו, חיל הים מציע בין 10,000 דולר ל-25,000 דולר למתגייס אשר יתחיל באופן מידי טירונות ועד 50,000 דולר בונוס למתגייסים. בנוסף, אמריקאים רבים חווים קושי רב בהחזר ההלוואות, דוגמת משבר הלוואות הסטודנטים, וחיל הים האמריקאי נותן פתרון גם לזה והחליט להציע החזרי הלוואות של עד 65,000 דולר.  
כמובן שהמתגייסים יצטרכו לעבור מיונים וזאת על מנת לגייס רק את הכשירים והאיכותיים ביותר ולא כל אחד יוכל להתגייס וליהנות מהטבות אלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה