קריירה ולימודים

ארגון השחקנים נגד יורם לוינשטיין: "איך אפשר להתעלם מהתלונות?"

תחקיר ההטרדות המיניות בבית הספר למשחק: ביה"ס בניהולו של יורם לוינשטיין לא הגיב לפניות ארגון השחקנים, ששלח מכתב נוסף עם דרישה לבודק חיצוני
מערכת ice |  2
יורם לוינשטיין (צילום דניאל פרץ)
בעקבות תלונות שהגיעו לשח"ם (ארגון השחקנים והשחקניות בישראל), ומאחר הסטודיו למשחק מיסודו של יורם לוינשטיין לא הגיב לפניות קודמות בנושא, הוציא מנכל שח"ם אבי בן הלל, פניה נוספת לוועד המנהל של בית הספר ובו דרישה למנות בודק חיצוני לבדיקת התלונות שכבר התקבלו.
"התאכזבנו עמוקות לראות כי בית הספר ככלל והוועד המנהל של בית הספר בפרט לא נקט מהלכים המתבקשים ואף מתחייבים נוכח העדויות הקשות העולות מהתחקיר שפורסם ב'כאן 11' ונוכח הפרסומים החוזרים על עדויות נוספות שהגיעו בעקבותיו." נכתב במכתב.

"נוסף על הפניות הרבות שהגיעו למערכת 'כאן 11 ,'גם לשח"ם הגיעו פניות על אירועים שהתרחשו לכאורה בין כותלי בית הספר. נשגב מבינתנו להבין כיצד בית ספר למשחק, המתוקצב על ידי כספי ציבור באמצעות תמיכות ממשרד התרבות והספורט, מתעלם לכאורה מתלונות של תלמידים בבית הספר אשר חלקן לפחות, עונות על ההגדרה של 'הטרדה מינית' לכאורה וחלקן מתארות תחושה של התעמרות, בלתי מתקבל על הדעת, בקרב המתלוננות והמתלוננים."
 
ארגון השחקנים דורש מבית הספר לנקוט במספר צעדים וביניהם מינוי של בודק חיצוני בלתי תלוי שיבדוק לעומק את התלונות שהתקבלו, וגיבוש נוהל למניעת הטרדות מיניות מחמיר הכולל קיום הדרכות אחת לחציון בנושא הטרדות מיניות והתעמרות.
כזכור, בשבוע שעבר שודר בחדשות הערב, כאן 11, תחקיר של העיתונאית והמגישה מיכל רבינוביץ', בו חשפה עדויות של תלמידותיו ותלמידו של יורם לוינשטיין - המנהל והמייסד של בית הספר למשחק, שטענו להטרדות מיניות לכאורה ומגע לא הולם לדבריהם. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שימי
    פוקסי 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפשר בלי יהודית ושימי אני רואה אותם והם ממש מפחידים אין מה ללמוד מהם שני מטומטמים שלא יודעים לסתום את הלוע שלהם איזה זכות יש להם לחנך, פח השפה
    סגור
  • 1.
    לווינשטיין חולה מין עלוב
    ננה 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    החולה מין העלוב העונה לשם יורם לווינשטיין שבערמומיות אחרי שפתח בית ספר פרטי למשחק הפך אותו לציבורי וחולב כספים ממשרד החינוך מנהל התרבות ועיריית תל אביב ו 30 שנה מכניס לכיסו כסף לא רע מדי מ חודש חוצמזה כלום לט מעניין אותו . בית ספר למשחק ? מה זה שואל יורם
    סגור