קריירה ולימודים

מגישות קשת 12 ורשת 13 סופגות אש: "חדשות החלטורה"

לאחר שלקחו חלק בכנסים בתשלום, דוד ורטהיים יצא בביקורת נגד קרן מרציאנו ומירי מיכאלי: "בערב היא כבר תנעץ מבט נוקב בפולטיקאי מזדמן. בהצלחה!"
מערכת ice |  2
קרן מרציאנו, דוד ורטהיים (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, unsplash, יחצ)
לא פעם, נשמעות ביקורות נגד אנשי תקשורת ועיתונאים שמחלטרים בעיסוקים נוספים כמנחים או מגישים, הפעם היו אלו קרן מרציאנו ומירי מיכאלי שספגו ביקורת מצד עורך וואלה! ברנז'ה.
דוד ורטהיים ביקר את מרציאנו, מגישת 'תכנית חסכון' בקשת 12 וכתב נגדה: "חדשות החלטורה: בשעה זו קרן מרציאנו מנחה בתשלום כנס של ארגון היועמשים. בערב היא כבר תנעץ מבט נוקב בפולטיקאי מזדמן. בהצלחה!".
 
ורטהיים כתב לאחר מכן נגד מגישת 'העולם הבוקר' ברשת 13: "בהמשך לפינת החלטורות: עוד היום - מגישת חדשות מנחה כנס בתשלום של משרד הרווחה", כאשר הוסיף תמונה מהסטורי של מיכאלי בו השתתפה בכנס של משרד הרווחה והבטחון החברתי.

העיתונאי שוקי שדה כתב בביקורת משלו על העיתונאיות: "בטלביזיה מרוויחים משכורות עתק. אז למה הם צריכים גם את החלטורות האלו?", עוד נכתב: "אם היא מגישה ולא עיתונאית חוקרת, מה הבעיה?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תכנסו מעניין
    אני 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ביבי לא חוקרים .האם יחקרו את בנט על 50 מיליון שקלים . משפחת לפיד גוזרת קופון וכסף לכאורה מתרגום הספר של הגברת לפיד על ידי המדינה . האם לפיד יוזמן לחקירות של ביבי וייחקר על ידי ההגנה על הקשר שלו עם מילצ'ן . האם גאולה סער תחקר על קבלת כסף ללא עבודה. האם יחקרו את המיימד החמשי . האם יחקרו את מה שהיה ב 2014 . למה פאינה יושבת 10 שנים . רוצים סוף סוף לדעת בתור אזרח מה נכון ומה לא נכון רוצים לדעת את האמת
    סגור
  • 1.
    מבנטט
    תשקורת 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקיצור תמשיכו לראות את השקרנים האלו ותחשבו שהם נטרלים לא קשורים לכלום אנשים ממש אמיתים מבקשים להגיש לנו את האמת כמו שהיא כן כןחבורה של אפסים
    סגור