קריירה ולימודים

איתמר בן גביר גאה: בנו של השר התחיל גיבוש לקורס טייס

שובאל בן גביר, בנו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, התחיל גיבוש לקורס טייס, אחרי שהגיע מלווה באביו לגיבוש, שחיבק אותו והחל לו דרך צלחה
מערכת ice |  2
שובאל בן גביר (צילום shuvael_ben_gvir@)
שובאל בן גביר, בנו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, התחיל היום (שני) גיבוש לקורס טייס, אותו הוא מקווה לסיים בהצלחה ולהפוך לטייס חדש בחיל האוויר של ישראל.
על פי הפרסום הראשון של אתר "פוש", איתמר בן גביר ליווה את בנו ליום הראשון של הגיבוש לקורס טייס, חיבק אותו ואיחל לו בהצלחה בדרך החדשה, בתקווה שיהפוך בעוד מספר שנים לטייס. כזכור, את הזימון לגיבוש לטייס קיבל בן גביר הבן כבר לפני כשנה ו-3 חודשים, אך רק עכשיו הוא הגיע כאמור לגיבוש.
כזכור, רק בשבוע שעבר נודע כי צעיר תושב הפזורה הבדואית בנגב נעצר בעקבות החשדות לגבי מעורבותו בפריצה לרכבו של שובאל בן גביר, בנו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, וגניבת כרטיס אשראי ממנו.
לפי הפרטים שפורסמו בחדשות 12, החשוד נעצר לאחר שתועד כשהוא משתמש בכרטיס האשראי של אשת השר, איילה בן גביר. תחילה, הוא הובא להארכת מעצר ראשונה, ובהמשך הובא להארכת מעצר שנייה.
אלא שבשל היעדר עבר פלילי, מחלקת התביעות של המחוז הדרומי החליטה לשחררו הביתה כמעט ללא תנאים, למעט הפקדה של 5,000 שקל. עורך דינו של החשוד, אדיר בן לולו, התייחס לאירועים ומסר בתגובה: "מרשי מכחיש את המיוחס לו. היום, לאחר בחינת הראיות, הוחלט לשחררו על ידי התובע בלי תנאים".
מחלקת התביעות של המחוז הדרומי, התייחסה לאירוע וציינה: "החלטנו לשחרר את החשוד מאחר שמדובר בצעיר נעדר עבר פלילי. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בהליך מהיר". 
מטעם לשכתו של השר בן גביר, נטען: "ברור מאליו שהשר לא מעורב בחקירות, ודאי לא בחקירה של פריצת רכבה של אשתו. יחד עם זאת, אם לאור מדיניות הפרקליטות משחררים פורץ ללא תנאים, מדובר באירוע הזוי שמצריך דין וחשבון מפרקליט המדינה - ואני אומר זאת כנפגע עבירה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיעוף אמן
    יוסי 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמן שמעשן סיגר
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    אססץררןרן 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נאחל לך בהצלחה לפחות יש צדיק אחד בסדום
    סגור