קריירה ולימודים

צדק פיננסי: זה המחיר שאוניברסיטת הרווארד משלמת על ההפגנות נגד ישראל

נשיא אוניברסיטת הרווארד, אלן גרבר, מודה כי גיוס התרומות של האוניברסיטה "מאכזב" ונמצא בירידה מאז שהקמפוס של מוסד העלית אירח הפגנות פרו-פלסטיניות והואשם באנטישמיות משתוללת. "התורמים חשים הקלה שהשנה האקדמית הזו הייתה קצת יותר שקטה", התנחם גרבר

מערכת ice | 
אוניברסיטת הרווארד והפגנות פרו-פלסטיניות (צילום shutterstock)
גרבר ציין את הדברים בעיתון הסטודנטים של בית הספר "הרווארד קרימזון", בשבוע שעבר, בה בעת שהאוניברסיטה מתכוננת לפרסם את הדו"ח הכספי שלה לשנת 2024 שלה מאוחר יותר החודש.
הדו"ח צפוי להראות שסכומי גיוס התרומות של האוניברסיטה הנחשבת ירדו בעקבות התגובה הלא החלטית של המוסד להשכלה גבוהה לאנטישמיות בקמפוס לאחר המתקפה של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר.
כזכור, מפגינים פרו-פלסטינים ערכו מחאות והקימו מאהל אוהלים באוניברסיטה וקראו ל"שחרור פלסטין" מהנהר עד הירדן - גם במחיר היעלמותה של ישראל.
על פי דיווחים, גרבר הזהיר כבר לפני חודשים באופן פרטי שהתרומות לאוניברסיטה צפויות לרדת לאחר שטף ההפגנות נגד ישראל ומשבר מנהיגות חסר תקדים, כעת הוא גם מודה בכך בפומבי.
הנשיא, שיצא למסע גיוס תרומות ברחבי ארה"ב ובבריטניה, אמר על התורמים: "הם חשים הקלה, לפחות שעד כה, השנה האקדמית הזו הייתה קצת יותר שקטה".
פילנתרופיה היא מקור ההכנסות הגדול ביותר של הרווארד (כמחצית מהכנסות האוניברסיטה ב-2023) וזו שמאפשרת מתן מלגות, יוזמות מחקר ותמיכה בפרופסורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה