קריירה ולימודים

הדרמה בבזק: יו"ר ועד פלאפון במכתב חריף "תגמול משמעותי לעובדים"

שעה קלה לאחר פיצוץ ההסכם לביטול ההפרדה המבנית על ידי יו"ר ועד בזק, איציק בסלו, שולח יו"ר עוד פלאפון, יחיאל שמן, מכתב ליו"ר בזק תומר ראב"ד ומנכ"ל פלאפון ו-yes אילן סיגל, ודורש: כל תגמול שיתקבל - מחייב להגיע גם לעובדי פלאפון. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
תומר ראבד, יחיאל שמן (צילום פלאש 90/ קובי גדעון, אוראל כהן, יחצ, Magma Images)
קרן סרצ'לייט דרך הנהלת בזק במשבר מול ועד עובדי בזק, לאחר שיו"ר הוועד החליט לפי שעה היום (רביעי) לפוצץ את ההסכם לביטול ההפרדה המבנית ומיזוג בזק עם yes, וזאת לאור מחלוקת חריפה על התגמולים שיגיעו לעובדי בזק ו-yes בעקבות הליך ההתייעלות כמו גם החזרי מס - כאשר הסכום שעל הפרק גבוה במיוחד.
כזכור, במרץ האחרון, הגיעה הנהלת בזק להישג כמעט תקדימי עם ועד עובדי בזק וגם עם ועד עובדי yes, לקידום ביטול ההפרדה המבנית - מהלך שבעלת השליטה קרן סרצ'לייט דוחפת לאור הליך ההתייעלות שיניב לא מעט כסף לחברה ובעלי המניות, ובכך להביא החזר נאה להשקעה לקרן. 
באחד הסעיפים המשמעותיים בהסכם התחלתי נכתב כי "יכלול גם דרישות להסדרת תמורות כלכליות לטובת העובדים", ובשיח היום בין איציק בסלו, יו"ר ועד בזק, ובין יו"ר בזק תומר ראב"ד וחברי הדירקטוריון, הסתבר לוועד שהתגמול לעובדים יהיה הרבה פחות ממה שחשבו בהתחלה. זו הסיבה לפיצוץ היום בין הוועד ובין הנהלת בזק.
נזכיר, כי בהסכם שנחתם במרץ, ועד פלאפון - מתנגד נחרץ לביטול ההפרדה המבנית - היה מחוץ ללופ. על אף שחברת פלאפון היא בהחלט יעד מרכזי למיזוג עם בזק. יו"ר ועד פלאפון, יחיאל שמן, יצא אז במתקפה נחרצת נגד ההסכם ואף כתב במפורש שהוועד לא יאפשר ביטול הפרדה מבנית.
עתה, לאחר פיצוץ המו"מ בין ועד בזק להנהלה, יו"ר ועד פלאפון במכתב ליו"ר בזק, תומר ראב"ד, ולמנכ"ל פלאפון ו-yes אילן סיגל, חוזר על דרישותיו לצרף לאלתר את ועד פלאפון לכל מו"מ על ביטול ההפרדה המבנית, והוא מבהיר: כל סיכום שהושג עד כה עם ועד בזק - אינו מחייב את ועד עובדי פלאפון.
עוד כתב שמן: "כל מהלך של ביטול הפרדה מבנית בקבוצה, מחייב תגמול משמעותי של עובדות ועובדי פלאפון, אשר היוו - ועדיין מהווים הלכה למעשה - את המנוע ואת כרית הביטחון הכלכלית של עובדי הקבוצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה