קריירה ולימודים

בגיל 53: מירי כהן עושה את זה לראשונה בחייה

אושיית הרשת וכוכבת "האח הגדול" לשעבר, מירי כהן, השיקה במתחם מול החוף יחד עם בתה אלין כהן, את ספר המתכונים הראשון שלה - "מבשלת באהבה", הכולל טיפים לבישול וסיפורים מחייה
מערכת ice | 
מירי ואלין כהן (צילום יחצ)
בשבוע שעבר (רביעי) הגיעה אושיית הרשת וכוכבת "האח הגדול" לשעבר, מירי כהן, מלווה בבתה, אשת העסקים הצעירה אלין כהן ושאר המשפחה, למתחם מול החוף וילג' שבחדרה, להשקת ספר המתכונים הראשון שלה - "מבשלת באהבה", הכולל טיפים לבישול וסיפורים מחייה של כהן, שמוציאה ספר ראשון בחייה לראשונה בגיל 53.
אין ספק כי ההתרגשות הייתה גדולה בקרב חברי מועדון הלקוחות של המתחם, שהמתינו בסבלנות בתור לקבל ממירי את הספר החדש והמארז המיוחד המצורף לו, ועל הדרך אולי גם טיפ מיוחד לבישול לחג.
כידוע, כהן עברה שנה קשה מאוד עם משפחתה. זה התחיל בדרמה הרפואית הגדולה של בתה, אלין כהן, אחרי שזו התאשפזה בבית החולים למשך מספר ימים, ונמשך עם דרמה רפואית גדולה שלה בעצמה, אחרי שאושפזה בבית החולים בשל בעיות בלב. כהן אושפזה בשנה האחרונה 4 פעמים, בעקבות "פעימות לב מוקדמות".
בראיון שערכה לאחרונה ל-TMI, חשפה כי  הרופאים חשבו על לעשות לה צנתור, אך בשל "סיכון גדול" לטענתה הם החליטו שלא תעבור בסופו של דבר צינתור. עוד חשפה כהן כי היא מטופלת היום בכדורים ללב בעקבות אותה דרמה רפואית שעברה.
בהמשך, נשאלה כהן האם היא חושבת שיש עין רעה על המשפחה שלה, וטענה כי היא אינה מאמינה בדברים הללו: "אני דוגלת בזה שמי שלא מאמין זה מתרחק ממנו, אז משתדלת פחות להאמין. בתורה כתוב שיש עין הרע, אני רוצה להאמין שלא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה