בריאות

מירי כהן חושפת את מצבה הבריאותי הקשה: "אושפזתי בסיכון גדול"

מירי כהן, אשת העסקים וכוכבת "האח הגדול", עברה שנה קשה מאוד עם בעיות רפואיות שלה ושל בתה אלין כהן. כעת, היא חושפת שאושפזה במשך 4 ימים בבית החולים בעקבות בעיות בלב: "אני מטופלת בכדורים, הייתי בסיכון גדול"
מערכת ice | 
מירי כהן (צילום יוטיוב גיא פינס)
מירי כהן, אשת העסקים וכוכבת "האח הגדול" לשעבר, עברה שנה קשה מאוד עם משפחתה. זה התחיל בדרמה הרפואית הגדולה של בתה, אלין כהן, אחרי שזו התאשפזה בבית החולים למשך מספר ימים, ונמשך עם דרמה רפואית גדולה שלה בעצמה, אחרי שאושפזה בבית החולים בשל בעיות בלב.
היום (רביעי* מירי כהן התראיינה ב-TMI, שם דיברה על מצבה הבריאותי קשה, וחשפה את הדרמה הרפואית שעברה לאחרונה. כהן סיפרה כי היא הייתה מאושפזת במשך 4 ימים, זאת לאחר שהיא חשה "פעימות לב מוקדמות".
בהמשך, חשפה כהן כי הרופאים חשבו על לעשות לה צנתור, אך בשל "סיכון גדול" לטענתה הם החליטו שלא תעבור בסופו של דבר צינתור. עוד חשפה כהן כי היא מטופלת היום בכדורים ללב בעקבות אותה דרמה רפואית שעברה.
בהמשך, נשאלה כהן האם היא חושבת שיש עין רעה על המשפחה שלה, וטעמנה כי היא אינה מאמינה בדברים הללו: "אני דוגלת בזה שמי שלא מאמין זה מתרחק ממנו, אז משתדלת פחות להאמין. בתורה כתוב שיש עין הרע, אני רוצה להאמין שלא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה