קריירה ולימודים

מגיש כאן 11 נפרד מאשתו שנפטרה במפתיע: "הלב קרוע, עוברים גיהנום"

עיתונאי התאגיד אורן אהרוני כתב בהלם: "אין לי מילים להביע את הצער, היגון, הלב הקרוע, השבר הגיהינום שאנחנו עוברים. אהובתי, יעלי שלי, בוב שלי, אמא של דני, מאיוש ותן תן נפטרה. ההלוויה מחר בכפר ויתקין בשעה 12".
מערכת ice |  3
כאן חדשות (צילום שי אפשטיין)
אבל גדול בתאגיד השידור הישראל, לאחר שעיתונאי כאן 11 הוותיק, אורן אהרוני, הודיע אמש (חמישי) בשעות הערב המאוחרות כי אשתו יעל נפטרה לאחר שהתמוטטה לפני כיומיים מסיבה שאינה ברורה ובבית החולים לא הצליחו להציל את חייה.
אהרוני כתב בהלם: "אין לי מילים להביע את הצער, היגון, הלב הקרוע, השבר הגיהינום שאנחנו עוברים. אהובתי, יעלי שלי, בוב שלי, אמא של דני, מאיוש ותן תן נפטרה. ההלוויה מחר בכפר ויתקין בשעה 12".

מלבד זאת אהרוני שיתף גם כי: "אני כל כך מתגעגע ושבור, כל כך לא מבין, כל כך לא מעכל. איך חיים מושלמים ומאושרים נגדעים. תנצלו כל רגע עם אהובכם". חבריו וקרוביו כמובן מיהרו לחזק אותו ולהגיב במילות נחמה.
לא מעט טלטלות נרשמו בכאן 11 לאחרונה, כאשר הגדולה שבהן הייתה אחרי שנים של הגשה, אסף ליברמן, עיתונאי תאגיד השידור כאן 11, הודיע באמצעות הטוויטר שלו על סיום תפקידו ב'זמן אמת' כשהוא עובר לאתגר הבא בקריירה שלו. היו לו כמה מילים חשובות לומר עם סיום דרכו בתכנית.
ליברמן כתב: "שידור ההקלטות מהמיגונית היה מסע מטלטל. מהרגע שהתיעוד הבלתי נתפס הזה הגיע אליי, דרך השיחות עם משפחת ארנין המהממת ומשם עם שאר המשפחות והניצולים, דרך העריכה ועד שחרור ההקלטות לציבור והגלים שבאו בעקבותיו.  בדרך כלל כעיתונאי אני מצליח לשמור מרחק מהחומרים החדשותיים, כהגנה על הנפש, אבל כאן זה היה בלתי אפשרי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תינחמו מהשמיים
    ישראלית 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעלים - שימו לב לנשים שלכם. הן עובדות מאוד קשה ויש עליהן עומס רב. אל תצפו שהאשה תחליף את אמא. תנו לה להיות חברה. לא מעט נשים נופלות אם בנפש אם בגוף. ללא קשר למקרה הספציפי חלילה. אבל שמרו על הנשים האמהות של הילדים. החיים שלנו גם ככה לא קלים.
    סגור
  • 2.
    אה הוא לא מבין... מסכן, כמה מפתיע... (ל"ת)
    רונל 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    תנחומיי
    איך אפשר להשוות 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך אפשר להשוות בין טלטלה מהגגולות בערוץ של עזיבת מגיש לבין פטירה. תנחומיי
    סגור