בארץ

כתב כאן 11 עורר סערה בשידור חי: "למה העורך לא צורח עליו באוזניה"

כתב כאן 11, איציק זוארץ הצליח לעורר סערה גדולה ברשת עקב שאלות ששאל את אחיו של החטוף שחולץ מהשבי, רבים ברשת טוענים שהיו גזעניות
מערכת ice |  1
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
היום (שלישי) החטוף פרחאן אל-קאדי חולץ מהשבי מדרום רצועת עזה והועבר לבית החולים סורוקה שם פגש את משפחתו. כתב כאן 11 איציק זוארץ ראיין את אחד מאחיו של פרחאן ושאל אותו שאלה שנויה במחלוקת שעוררה סערה ברשת.
בראיון אמר לזוארץ, שהוא מתרגש מאוד מחזרתו של אחיו ושלא מתוכננת חגיגה גדולה לחזרתו, זוארץ שאל אותו "זו חאפלה גדולה מאוד, לא? והאח השיב בחיוב ואמר שכן. לאחר מכן זוארץ המשיך ושאל "יהיו הרבה כבשים?" ואחיו של פרחאן ענה: כבשים זה הדבר האחרון שמעניין אותנו. אנחנו מקווים שהשמחה הזו תהיה אצל כל החטופים. אנחנו מקווים שיגיע היום שבו כל משפחות החטופים יחוו את השמחה שאנחנו מרגישים אחרי שתהיה עסקה וכל החטופים יחזרו הביתה. אנחנו רוצים שהם ירגישו מה שאנחנו מרגישים"
לפי תשובתו של האח, לא ברור מדוע שאלה זו עוררה סערה גדולה. לא היה נראה שאחיו של פרחאן מתרגש מהשאלה ואף הסכים עם הכתב שזו חאפלה גדולה. אך רבים ברשת כולל עיתונאים מהחברה הערבית טענו ששאלות אלו היו גזעניות.
 
נדין אבו לבן הוסיפה: "ראיתי את הראיון של הכתב של כאן 11 עם המשפחה של פרחאן אלקאדי. 'חפלה גדולה'? 'מלא כבשים'? כי זה מה שאנחנו בשבילכם. תגידו מה נסגר איתכם? למה אני לא שומעת ת'עורך צורח עליו באוזניה. יא גזענים מביכים. הנה עוד מילה בערבית 'יא חמאר'. תודה לאל שפרחאן חזר ל-11 ילדיו, ולנכד שלו שעוד לא פגש".
 
אמל עוראבי: "מעניין אותי מאוד איך בוחרים את הכתבי הדרום בערוצי התקשורת הישראלית. שאלה ראשונה: תתאר לי ערבי?, תשובה: "עושה חפלות, שוחט כבשים, יורה באוויר". התקבלת".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבד כשומר בקיבוץ+הנוחבות ידעו כמה נפשות יש בכל בית (ל"ת)
    החשוד המיידי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור