קריירה ולימודים

טדי שגיא ואשתו החליטו: היכן יגורו לאחר הפרידה?

נזרי ושש ילדיהם המשותפים ממשיכים את חייהם בדובאי גם לאחר פרידתה משגיא, בוחרים להישאר בבית המשפחתי המוכר. ההחלטה נובעת מהשתלבותם המוצלחת של הילדים במערכת החינוך המקומית ומנוכחותה של אחותה האמצעית של נזרי, שעברה גם היא לדובאי עם משפחתה ומתגוררת בסמיכות
מערכת ice |  6
טדי שגיא (צילום יחצ, shutterstock)
אחרי שפורסם כי אחרי למעלה מ-14 שנה ביחד ושישה ילדים משותפים בדרך, המיליארדר טדי שגיא ויעל ניזרי אשתו הודיעו כי הם מפרקים את הזוגיות ונפרדים, נותר לתהות מה יהיה הצעד הבא של השניים.
על פי הפרסום ב-TMI, נזרי ושש ילדיהם המשותפים ממשיכים את חייהם בדובאי גם לאחר פרידתה משגיא, בוחרים להישאר בבית המשפחתי המוכר. ההחלטה נובעת מהשתלבותם המוצלחת של הילדים במערכת החינוך המקומית ומנוכחותה של אחותה האמצעית של נזרי, שעברה גם היא לדובאי עם משפחתה ומתגוררת בסמיכות.
המעבר לדובאי, שהחל כמהלך משפחתי, הפך כעת לבסיס איתן עבור נזרי וילדיה בתקופה זו של שינוי. הקרבה למשפחה המורחבת והיציבות שמספקת הסביבה המוכרת מאפשרות לנזרי להתמקד בגידול ילדיה ובבניית חייה החדשים, ללא תכניות מיידיות לשוב לישראל.
מדובר באחד הזוגות הנוצצים בישראל, כאשר נזרי פרצה אל התודעה בשנת 2006 לאחר שזכתה בתואר מלכת היופי באותה השנה. בעלה, טדי שגיא הוא אחד מאנשי העסקים העשירים והמוכרים בישראל, כאשר הוא מחזיק בהון עצמי של למעלה משישה מיליארד דולר לפי ״פורבס״. 

הוא ייסד את "פלייטק" ו"סייף צ'ארג'", ובעליו של הקמדן מרקט בלונדון. על פי הערכות ניזרי שוויי נכסיה של נזרי מוערך במעל 100 מיליון דולר וכמובן שהסכם גירושין משגיא אמור להזניק משמעותית את מצבה הפיננסי.
כך או כך, השניים מסרו בתגובה: ״אחרי 14 שנים של חברות אמיתית ואהבה גדולה ביחד, קיבלנו החלטה משותפת להיפרד. יש לנו שישה ילדים אהובים ונהדרים שהם הדבר הכי יקר לנו ואנו נמשיך לגדלם במשותף. ההחלטה שלנו נלקחה יחד ובכבוד הדדי״.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אישה יהודיה בדובא איזו סתומה
    ציפ 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נדמה לה שהכסף יגן עליה אבל בסוף היא תושבת זרה, אישה, בדובאי המוסלמית.
    סגור
  • 5.
    הלב עם הילדים.
    צבר. 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילדים צריכים אמא+אבא. ילדיהם של משפחות טדי שגיא וחנן בן ארי, מה אשמים ?! חבל שייפגעו בגלל טריגר פעוט.
    סגור
  • 4.
    הדביל שזורק נשים כחפצים
    איזה אפס 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר השתקעו בדובאי עאלק ...ספר את האמת כבר .לא רוצה לשלם מיסים בישראל ומעדיף לראות את ילדיו כשייחים סעודים קטנים עם גלבייה .
    סגור
  • 3.
    ראתה כסף והרבה… עכשיו תשדרג לצעיר יותר! (ל"ת)
    יאיר נ. 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עוד אישה חכמה כמו מירי בוהדנה (ל"ת)
    יוסי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נוכל... כמו כל שאר העשירים...
    מומו 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר להיות עשיר בלי להיות נוכל, עובדה...
    סגור