קריירה ולימודים

המורה יצא נגד אם החטוף שמת: שר החינוך קרא לזמנו לשימוע

יותם גוטמן כתב על איריס חיים, אמו של יותר חיים ז"ל שנורה בשוגג על-ידי חיילי צה"ל בעזה, שהיא "בלתי נסבלת". עוד אמר כי היא "ביביסטית מתועבת שזורחת מאז שירו בבן שלה". קיש ביקש מהעירייה בה עובד לזמנו לשיחת בירור בנוגע לעתידו המקצועי. מאוחר יותר פרסם ציוץ בו התנצל על דבריו ואמר כי הוא מבקש את סליחתה
מערכת ice |  5
שלטי החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
מורה מהרצליה נמצא במרכזה של סערה בעקבות ציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר). גוטמן התבטא כנגד איריס חיים, שבנה, יותם חיים, נטחף לעזה ונורה שם בשוגג על ידי חיילי צה"ל. בציוץ, שנמחק מאז, כתב גוטמן "אפשר כבר להגיד שהיא בלתי נסבלת?" 
לציוץ צירף תמונה של חיים בראיון חדשותי. "ביביסטית מתועבת שזורחת מאז שירו בבן שלה", הוסיף, "אני שמח שהוקל לה- אבל למה אנחנו צריכים לסבול אותה באולפנים?"  רבים מיהרו לצאת כנגד הציוץ, ביניהם גם ינון מגל. גוטמן התגונן וכתב באחת התגובות "עוד כשהוא היה חטוף היא הייתה נראית קוקו, מאז שהוצא להורג היא עשתה מייקאובר ומפזזת באולפנים בהיי". 
דבריו של גוטמן, שמתאר את עצמו בטוויטר גם בתור מורה, הגיעו אל שר החינוך יואב קיש. בציוץ שפרסם השר בחשבון ה-X שלו כתב "הזדעזעתי מדבריו ההזויים של מורה מהרצליה לאמו של יותר חיים ז"ל, איריס היא דוגמא ומופת לכוח ואחדות בעם". עוד אמר השר כי "כל אדם זכאי לעמדותיו ככל שיהיו אך כל מורה מוטלת החובה והאחריות לייצר הפרדה". קיש אמר כי פנה לעירייה בבקשה שיזמנו את המורה לשימוע. 
 
גוטמן פרסם ציוץ נוסף היום (ראשון) בו התנצל על דבריו. "אני מתנצל על הציוץ מאתמול" כתב. "לא היה נכון לפגוע בכבודה ואני מבקש את סליחתה". הוסיף. 
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש משהו בדברי המורה, איך שלא נסתכל על זה.
    נעמה ח. 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש משהו במה שכתב. האשה הגיבה מוזר למות בנה ונמצאת בכל ערוצי התקשורת כל הזמן. מוזר. אם אני הייתי אם שכולה הייתי זועמת כי הוא שרד כל כך הרבה זמן ופשוט נרצח על ידי חיילנו. התגובה שלה רק מביאה לנזק ולטיוח כי הסליחה והסבלנות לטעויות כאלה רק יביאו לעוד טעויות ולעוד סבל והרג מיותרים. בנוסף לדעתי היא מנוצלת על ידי גורמים שאינם מעונינים בחקר האמת.
    סגור
  • אנשים עם לב שחור
    כמו להסתכל ישר בשמש 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכולים להביט אל לב מלא באור
    סגור
  • 2.
    בושה !!!
    יוסי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלק אחים לנשק
    סגור
  • 1.
    היא אכן מעצבנת בהתייפיפות שלה אבל כאם שכולה
    שלומי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 9
    אי אפשר לעלוב בה ככה, מציע להבא לשאול אותה איך למנוע מהממשלה המופקרת להביא עוד אמהות שכולות ללא תוחלת ולא איך לקבל את הגזרה בהשלמה.
    סגור
  • מאחל לאמא שלך להתייפייף עליך יאה מנייאק (ל"ת)
    מאחל לאמא שלך 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור