בארץ

להצדיע לה: מה אמרה ללוחמים אמו של החטוף שנורה בשוגג?

משפחות החטופים נאבקות בנחישות מבוקר ה-7 באוקטובר במטרה להחזיר את יקיריהן בהקדם. אחת האימהות שנחשפו הכי הרבה לתקשורת היא אמו של יותם חיים ז"ל, שנורה בשוגג על ידי לוחמי צה"ל. היום היה לה מה להגיד ללוחמים
מערכת ice | 
תמונות החטופים בהרצליה (צילום דוברות עיריית הרצליה)
סיפורים קורעי לב נשמעים מדי יום מאז הבוקר הנורא של ה-7 באוקטובר, במהלכו הצליחו מחבלי חמאס לחטוף לרצועת עזה מאות בני אדם, ביניהם נשים, ילדים, זקנים ותינוקות. אחד מהחטופים הוא יותם חיים ז"ל, שנחטף מביתו שבכפר עזה.
יותם חיים ז"ל למרבה הטרגדיה, היה אחד מבין שלושת החטופים שנורו בשוגג על ידי לוחמי צה"ל, כאשר חשדו כי מדובר במחבלי חמאס, לאחר שראו אותם באחד האזורים בשכונות שג'עאיה, בו התנהלו קרבות רבים וחיילים אף נפצעו.
היום (רביעי) פורסמה תגובתה של אמו של יותם חיים ז"ל, איריס חיים, שבתקופת המלחמה הפכה לאחת האימהות שמופיעות הכי הרבה בתקשורת, תוך שהיא משתדלת לפזר מסרי חיזוק לחיילים ולמקבלי ההחלטות, והתנהגה באיפוק מדהים, ביחס למצב הנוראי שנקלעה אליו.
איריס לא מאשימה את הלוחמים ואומרת: "שלום לגדוד 17, מדברת איריס חיים, אני אמא של יותם ורציתי להגיד לכם שאני מאוד אוהבת אתכם ומחבקת אתכם מרחוק. אני יודעת שכל מה שקרה זה בכלל לא באשמתכם או באשמת אף אחד חוץ מהחמאס, יימח שמם וזכרם על פני האדמה. אני מבקשת לשמור על עצמכם ולחשוב כל הזמן שאתם עושים את הדבר הכי טוב בעולם, שיכול לעזור לנו כעם ישראל וכולנו זקוקים לכם בריאים. אל תהססו לרגע אחד ברגע שאתם רואים מחבל אל תחשבו שאתם הרגתם חטוף בכוונה, אתם צריכים להגן על עצמכם כי רק ככה אתם תוכלו לשמור עלינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה