בארץ

אות חיים משני חטופים המוחזקים בעזה: "רוצים לחזור הביתה"

הג'יהאד האיסלמי פרסם אמש סרטון בו נראו לראשונה שניים מהחטופים המוחזקים בעזה אלעד קציר וגדי מוזס, בו הם מדברים ומבקשים שישחררו אותם בהקדם, בינתיים בווישנגטון פוסט מדווחים שישראל מוכנה לעסקה של הפסקת אש ארוכה עם חמאס בתמורה לשחרור חטופים
מערכת ice | 
גדי מוזס ואלעד קציר
הג'יהאד האיסלאמי פרסם אמש סרטון בו נראים לראשונה שניים מהחטופים המוחזקים בעזה: אלעד קציר וגדי מוזס. בסרטון מדברים השניים על הצורך להוציא אותם בהקדם מרצועת עזה ומבקשים מהממשלה לפעול לשחרורם.
גדי מוזס אמר בסרטון: "רוצה למסור לקרוביי ותומכיי שחייבים להגביר את הלחץ כדי שהממשלה תבין שאנחנו רוצים להגיע בקרוב הביתה למשפחתנו וחברנו. מבקש מנתניהו, גנץ, גלנט והרצי הלוי לשים לב למצבנו שהוא בלתי נסבל. יש הרגשה שאתם לא רוצים להחזיר אותנו".
אלעד קצר אמר: "אני בן 47 שבוי בידי ג'יהאד איסלמי, קשה לנו מאד פה ואנחנו בסכנת חיים, אנחנו מאד מתגעגעים הביתה ורוצים לחזור לישראל, מבקשים מראש הממשלה וכל מקבלי ההחלטות, לעשות כל מה שצריך כדי לעשות עסקת חילופי שבויים כדי שנוכל לחזור הביתה, החיים שלנו מאד מסוכנים ואנחנו רוצים שיעשו כל מה שצריך על מנת להחזיר אותנו הביתה".

בינתיים פורסם הבוקר בוושינגטון פוסט כי בישראל מוכנים להציע לחמאס הפסקת אש הומניטרית לטווח של שבועיים ואף יותר, במטרה לשחרר כמה שיותר מהחטופים המוחזקים ברצועת עזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה