קריירה ולימודים

עדן בן זקן נחשפת בתיעוד מלחיץ: "התפללתי לבורא עולם"

בצל איום הטילים מאיראן, הזמרת עדן בן זקן שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה ציטוט משירו של אייל גולן: "מי שמאמין לא מפחד", ועל ידי בעלה שוקי ביטון היא תועדה בתוך עריסתה של בתה הקטנה, כשהיא קוראת בספר תהילים
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
איראן פתחה הלילה [אור לראשון] במתקפה נגד ישראל עם שיגור "איומים אוויריים" מכמה מוקדים ברחבי האזור ובמספר גלים לצד שיגורים בודדים מתימן ועיראק. כמו כן, היו גם כ-40 שיגורים משטח לבנון. הסלבס בישראל התקשו להשאר רגועים לאור האיום והעלו תיעודים שלהם מתמודדים עם הסיטואציה.
למשל הזמרת עדן בן זקן שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה ציטוט משירו של אייל גולן: "מי שמאמין לא מפחד", ועל ידי בעלה שוקי ביטון היא תועדה בתוך עריסתה של בתה הקטנה, כשהיא קוראת בספר תהילים.
 
לוואלה סלבס הסבירה בן זקן: "לילה קשוח כמו כל מדינת ישראל, הרבה דאגות. התפללתי לבורא עולם שישמור עלינו ועל החיילים שלנו, ועל החטופים שלנו. גם אני כמו כל מדינת ישראל התפללתי שכל הדבר הזה יעבור בשלום וב"ה מקווה שאנחנו אחרי זה".

על פי הנתונים שפורסמו על ידי צה"ל, בסך הכל שוגרו מאיראן למעלה מ- 300 "איומים אוויריים": כ- 100 טילים בליסטים, כ-30 טילי שיוט וכ- 160 כטב"מים מתאבדים. השיגורים בוצעו מאיראן ממספר מוקדים, 99% יירוט נרשמו ורק איום אווירי אחד נחת בתוך ישראל וגרם נזק לבסיס בדרום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה