קריירה ולימודים

סמסונג והמכללה למינהל מכריזים על שת"פ בתחום הבינה המלאכותית

סמסונג והמסלול האקדמי המכללה למינהל, יוצאים בשת"פ ומשיקים את "AI Academy": מגוון הרצאות עם המומחים המובילים בתחום הבינה המלאכותית, במסגרתם יועברו הרצאות על כל מה שצריך לדעת על בינה מלאכותית
מערכת ice | 
בינה מלאכותית אילוסטרציה (צילום unsplash, pixabay)
במהלך השנה האחרונה, תחום הבינה המלאכותית תפס תאוצה חסרת תקדים, תוך כדי שהוא הפך לשיחת היום והשתלב בכל תחום בחיינו. בשל התאוצה שהתחום חווה בשנה האחרונה גם הביקוש לידע והכשרה בתחום עלה מאות אחוזים. 
כחלק מהחזון להנגשת טכנולוגיית הבינה המלאכותית לציבור הרחב, סמסונג והמכללה למינהל משיקות את "AI Academy". הפעילות תעניק למשתתפים הזדמנות ללמוד ממיטב המומחים בתחום ולהבין את טכנולוגיות הבינה המלאכותית ואת השפעתן על עתיד החברה.
במהלך ימי הפעילות, ייחשפו המשתתפים למגוון רחב של נושאים, החל מהשפעת הבינה המלאכותית על עולמות האדריכלות והעיצוב, דרך שימושים חדשניים בפרסום, שיווק וכתיבת תוכן, ועד לדיון מעמיק באתיקה של טכנולוגיות אלו.
ההרצאות יועברו על ידי מיטב המומחים בתחום ויוצרי התוכן המובילים בישראל, אשר יאפשר לכל משתתף לקבל הבנה מעמיקה של טכנולוגיות ה-AI והשפעתן על עתיד החברה.
אורנית באוור, סמנכ"לית השיווק של סמסונג ישראל: "אנו נרגשים מהחיבור עם המסלול האקדמי המכללה למנהל ומאמינים כי הפעילות המשותפת תהווה צעד משמעותי נוסף בחזון שלנו להנגשת הבינה המלאכותית לציבור הרחב. האקדמיה תאפשר לכל מי שמעוניין בכך ללמוד ולהבין את טכנולוגיות ה-AI, הן ברמה הטכנית והן ברמה החברתית, ותהווה הזדמנות טובה עבורנו להמשיך ולטפח את הסטודנטים המהווים את דור היזמים הבא."
פרופ' יורם רבין, נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל: "בשנה האחרונה הבינה המלאכותית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום במכללה. הסטודנטים בכלל תחומי הלימודים מקבלים כלים מעשיים בתחום – אשר יחייבו את עולם העבודה העתידי. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם סמסונג במתן צוהר לקדמה כפי שהיא באה לידי ביטוי בעולמות ה-AI".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה