קריירה ולימודים

מכללת ספיר פותחת את שעריה לעולם המשפט: הפרטים נחשפים

במהלך יריד ההתמחויות השנתי של בית הספר למשפטים במכללת ספיר, סטודנטים נפגשו עם גופים מהמגזר הציבורי שכוללים את המחלקות המשפטיות במשרדי הממשלה.  ראש בית הספר למשפטים: "בזכות ההשקעה, כמעט כולם יודעים שבספיר צומחים אחרת"

מערכת ice | 
יריד ההתמחויות (צילום פבל טולצ'ינסקי, יח"צ המכללה האקדמית ספיר)
אתמול (ראשון) התקיים יריד ההתמחויות השנתי של בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר. במסגרת היריד, נערכה היכרות בין סטודנטים שנה ג' לבין משרדי ממשלה וגופים במגזר הציבורי ומשרדי עורכי דין מהמובילים במשק.
באירוע המדובר, נכחו כ-100 סטודנטים אשר מחפשים את ההתמחות המושלמת עבורם, שאותה הם מחויבים לבצע במהלך השנה השלישית ללימודים האקדמיים. הסטודנטים נפגשו עם 30 גופים מהמגזר הציבורי שכוללים את המחלקות המשפטיות של משרדי הממשלה השונים
לסטודנטים ולסטודנטיות ניתנה האפשרות לשוחח עם הבכירים בתחום המשפט ולבחון את אופי ההתמחות שיוכלו לבצע במחלקות השונות של הגופים הציבוריים. ד"ר עידו עשת, ראש בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר, סיפר על יריד ההתמחויות: "היום הזה, גם בתקופה הקשה הזו, מלמד על המוניטין המצוין של בוגרי בית הספר למשפטים בספיר בקרב המעסיקים הציבוריים והפרטיים כאחד. בזכות הרצינות ובזכות ההשקעה - כבר כמעט כולם יודעים שבספיר צומחים אחרת".
כזכור, בחודש דצמבר האחרון, הכריזה הנהלת המכללה על פתיחת שנת הלימודים באופן מקוון, תוך התחשבות מרבית במפונים ובמשרתי המילואים. לדברי המכללה הסטודנטיות והסטודנטים במחלקות לתואר ראשון, שני ובמרכז הקדם אקדמי זכאים למימון שכר לימוד מלא עבור השנה הנוכחית.
פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה, התייחס לאותה החלטה ואמר: "זו תהיה שנה מאתגרת, אך בזכות המקצועיות והרוח החזקה, בזכות הקהילה המגובשת ובזכות החזון המשותף, ספיר תמשיך להוות עבור עוטף ישראל מגדלור חינוכי, חברתי וכלכלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה