אברה מנגיסטו 8 שנים בשבי: "מנסים לשבור את קיר האטימות"

בעצרת שנערכה הערב לציון 8 שנים בהן אברה מנגיסטו נמצא בשבי החמאס אמר אחיו: "המדינה שלך, שאמורה לדאוג לגורלך ולחייך לא מצליחה לשחרר אותך. או יותר נכון - מפקירה אותך". העצרת אורגנה על ידי עיריית אשקלון
מערכת ice | 
אברה מנגיסטו (צילום ויקיפדיה)
מאות אנשים השתתפו הערב (רביעי) בעצרת לציון 8 שנים מאז נפל אברה מנגיסטו בשבי החמאס. העצרת אורגנה על ידי עיריית אשקלון והמשרד לשוויון חברתי. אילן, אחיו של אברה, נשא דברים בעצרת: "שמונה שנים לא קיבלנו אות חיים או מידע על מצבו הנפשי והגופני" אמר. "אלה שמונה שנים של חוסר ודאות, וככל שעוברים הימים דאגתנו לבריאותו ולחייו הולכת וגוברת. המדינה שלך, שאמורה לדאוג לגורלך ולחייך, לא מצליחה לשחרר אותך - או יותר נכון מפקירה אותך".
הוא פנה מעל הבמה באשקלון לאחיו שבשבי: "אתה חייב להאמין שאנחנו לא שוכחים אותך. הם עסוקים כל הזמן בלתת לנו תירוצים. כמה מביש, כמה מאכזב. אנחנו מנסים בכל כוחנו לשבור את קיר האטימות של הממשלה ומקבלי ההחלטות, כדי שיבינו שאחרי כל כך הרבה ימים, חודשים ושנים, ואחרי כל כך הרבה טעויות ואוזלת יד, הגיע הזמן להשיב אותך הביתה. אנחנו מתפללים שיקרה נס".
גם ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, נאם באירוע: "בכל מפגש עם אמו של אברה אני מבחין כיצד העיניים שלה אומרות הכל ומבטאות את הקושי, הדאגה שלא מרפה והעצבות שלא פוסקת. בשנים האחרונות שמנו לנו למטרה בעיריית אשקלון להשאיר על סדר היום הציבורי את הימצאותו בשבי של אברה". גלאם מפקיד לפתוח את כל ישיבות המועצה בציון מניין הימים בהם אברה מנגיסטו נמצא בידי החמאס. באירוע השתתפו גם האמנים רביד פלוטניק, ג'ימבו ג'יי, טדי נגוסה ואחרים.
אברה מנגיסטו מוחזק בשבי החמאס מאז שחצה את הגדר לתוך רצועת עזה בשנת 2014.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה