רכב

כמעט אסון בגן הציבורי: ילד בן 7 נפל מאופניים ונפצע קשה

תחנת בית שמש במחוז ירושלים פתחה בחקירת נסיבות נפילת הילד מאופניי קארטינג בפארק ציבורי ברחוב רבינא בבית שמש. השוטרים פתחו בחקירה מהירה ועיכבו לחקירה את מפעיל המקום
מערכת ice | 
ילד 7 נפל ונפצע קשה מאופני קארטינג (צילום דוברות המשטרה)
תחנת בית שמש במחוז ירושלים פתחה מוקדם יותר היום (ראשון) בחקירת נסיבות נפילת ילד בן 7 מאופניי קארטינג בפארק ציבורי ברחוב רבינא בבית שמש. כתוצאה מהנפילה, הילד פונה במצב קשה (על פי גורמי רפואה) להמשך טיפול רפואי בבית החולים. 
כוחות משטרה של תחנת בית שמש הגיעו למקום והחלו בבדיקת נסיבות המקרה ממנו עלה כי הילד הגיע לפארק הציבורי במסגרת טיול בית הספר בו הוא לומד ועלה על אופניי קארטינג אותם קיבל מאדם שהפעילם בפארק הציבורי. בשלב מסויים, הילד התהפך ונפל מהאופניים לתעלה בצד הדרך ונחבל בראשו.
בתוך כך, שוטרי תחנת בית שמש פתחו בחקירה מהירה ועיכבו לחקירה את מפעיל המקום, בשנות הארבעים לחייו תושב בית שמש. עם סיום השנה האזרחית, פורסמו נתוני הקטל בדרכים על ידי ארגון אור ירוק. על פי דוח העמותה מספר ההרוגים מתאונות דרכים בשנת 2023 עומד על 358 בני אדם. זוהי עלייה של כ-2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. במהלך שנת 2023 אירעו 335 תאונות דרכים קטלניות לעומת 319 בשנה שקדמה לה, עלייה של 5%.

(צילום: דוברות המשטרה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה