רכב

נוהגים ברכב שטח? המדינה יכולה לגייס אותו וזה הפיצוי שתקבלו

ג'יפונים "פרטי כביש/שטח ג'יפון 5/7 מקומות", עונים על הגדרת משרד הביטחון כרכב שאפשר להכניסו לשירות המדינה. משרד הביטחון מציע תשלום לבעלי הג'יפונים בגובה 136 שקל ליום בלבד, נמוך מאוד וספק אם יכסה עלות של רכב חלופי מהשכרה
מערכת ice | 
מכירת רכב (צילום freepik)
נוהגים ברכב שטח? יכול להיות שתקחו חלק במלחמת 'חרבות ברזל', שעדיין רחוקה מסיום והמדינה תצטרך את עזרתכם. משרד הביטחון פרסם על פי 'כלכליסט', מחירון חדש לציוד המגויס הראשון של שנת 2024 ומעתה יוכל גם לגייס ג'יפונים לצורך מבצעי.
במחירון החדש של משרד הביטחון, אופנוע עד 250 סמ"ק זכאי לתעריף של 318 שקל, ללא שינוי מהמחירון של נובמבר הקודם. טנדר לא מסוג 4X4 יספק לבעליו תשלום של 445 שקל ליום, אמבולנס פרטי נשאר על תעריף של 530 שקל בלבד ליום, כמו במחירון הקודם.

בקטגוריית ג'יפונים "פרטי כביש/שטח ג'יפון 5/7 מקומות", במיוחד טויוטה יאריס קרוס כמו גם צ'רי טיגו 8 שהפכו פופולריים מאוד ולא רק הם, עונים על הגדרת משרד הביטחון כרכב שאפשר להכניסו לשירות המדינה כמגויס על פי כלכליסט. משרד הביטחון מציע תשלום לבעלי הג'יפונים בגובה 136 שקל ליום בלבד, נמוך מאוד וספק אם יכסה עלות של רכב חלופי מהשכרה.
עוד סוג רכב שניתן לגייס על פי משרד הביטחון הוא פוד טראק, רכבים עם מטבחים ניידים שניתן לבשל בהם גם עונים על ההגדרה. בעלי רכבים כאלו יוכלו לקבל 1,005 שקל ליום. אם יש כבר ציוד בישול מלא, יקבל בעליו 1,013 שקל ליום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה