רכב

נועה קירל כיכבה בפארק הירקון, ברכבת ישראל כמעט נגרם אסון

60 אלף איש הגיעו לפארק הירקון, מרביתם בתחבורה ציבורית, אבל אין ספק שהם התאכזבו לגלות שבמדינת ישראל אמנם רוצים לפתח את התחבורה הציבורית, אבל לא נותנים לכך גושפנקא ופשוט אין מענה הולם לכמות האנשים שכבר מבקשת לקבל את השירות. והמחיר? יום אחד זה עשוי להגמר באסון
כפיר אדר |  4
נועה קירל בפארק הירקון (צילום עומרי סילבר)
היסטוריה בפארק הירקון בתל אביב. בפעם השנייה בקריירה שלה, כשהיא רק בת 22, נועה קירל הייתה הראשונה לפתוח קופות לשתי הופעות עם 130 אלף מעריצים ואמש (חמישי) הסתיים הערב הראשון בהצלחה עם הופעה משוגעת ומחשמלת מול 60 אלף איש.
עם שלל אורחים, ביצועים משוגעים על הבמה, כולל נאמבר של 'יוניקורן' איתו זכתה במקום השלישי באירוויזיון האחרון ואותו סיימה עם מפל מים שגרם לביצוע להפוך לאייקוני, משהו אחד הצליח להעיב על האווירה - העובדה שמדינת ישראל פשוט לא ערוכה כמו שצריך לאירועים בסדר גודל שכזה ולא משנה כמה פעמים כבר היו כאלה.

עם כל הכבוד להפקה של האירוע, ברכבת ישראל כנראה קצת פחות ערוכים לבעיות שיכולות לקרות מהגעה המונית של אנשים לאותה הנקודה. התחבורה הציבורית פשוט התקשתה בערב הזה, בעיקר לאחר המופע כאשר רבים היו צריכים לחזור הביתה ונאלצו לעשות זאת ברכבת.
הכניסות לתחנת הרכבת 'תל אביב האוניברסיטה', שהיא הקרובה ביותר לגני יהושע, פשוט נחסמה דקות ארוכות כשאלפים עמדו בכניסה למתחם ולא יכולים היו להיכנס, הדוחק במקום היה פשוט מסוכן, הזכיר מראות כמו מחגיגות אליפות של קבוצות כדורגל שהפכו לאסון עם סכנה לדריסה של רבים.
הכבישים נחסמו אחרי ההופעה על ידי המשטרה שלא אפשרה גם לאוטובוסים לזוז ואלפי אנשים ישבו אפילו על הכביש משלא היה מקום על המדרכה מול הרכבת. אם כבר נכנסתם למתחם ולרציפים, הקרונות הועמסו עד 0 מקום, כאשר היו בסך הכל 8 רכבות זמינות אחרי המופע.
בכל רכבת הדוחק הורגש משמעותית ולא ניתן היה להכניס אפילו אדם נוסף מעבר למה שכבר הונכס, רבים סיפרו כי חוו מחנק בקרונות, הסכנה בלעמוד בזמן הנסיעה הורגשה עם הבלימות כשלא מעט אנשים עפו אחד על השני, במזל לא נגרם נזק.
אפילו לפני המופע, הקו של השעה 19:18 דקות מתחנת אשקלון לא הגיע ליעדו בזמן ב-20:28, כאשר הרכבת סבלה מתקלת חשמל ומאות מעריצים של נועה קירל נתקעו לפני תחנת ראשון לציון משה דיין על הפסים במשך למעלה מחצי שעה. אחרי עיכוב גדול, הרכבת הגיעה לתל אביב רק ב-21:01 ולכן רבים הפסידו את תחילת המופע.
60 אלף איש הגיעו לפארק הירקון, מרביתם בתחבורה ציבורית, אבל אין ספק שגם התאכזבו לגלות שבמדינת ישראל אמנם רוצים לפתח את התחבורה הציבורית, אבל לא נותנים לכך גושפנקא ופשוט אין מענה הולם לכמות האנשים שכבר מבקשת לקבל את השירות. והמחיר? יום אחד זה עשוי להסתיים באסון. וגם: מי יפצה את כל הנוסעים שחוו עוגמת נפש מההגעה הלקויה למופע?
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זועה קירל
    מירה 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הופעה מגעילה.בחורה שמתאמצת להבליט את גופה.אם אין קול אז יש שאו? בושה.חרפה תרבות האין .אפס ונוסף לזה בלגן.
    סגור
  • 3.
    הילדה חוותה התקף חרדה על הידיים שלי בתור להיכנס לתחנה
    שירלי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחד אלוהים היה בכניסה לתחנת הרכבת אוניברסיטה לאחר המופע. הילדה בת 8 חוותה מצוקה ומחנק אז הרמתי אותה על הידיים, כשאני כבר שבורה מההפועה עצמה שהראמתי אותה על הגב למשך כל ההופעה!!! תוך כדי מחשבות של פחד רצות בראש של מעיכה ודחיפה של אנשים , וזה לא היה רחוק מהמציאות... הילדה תחילה לרעוד ולפחד בטירוף ובעצם התחילה לחוות התקף חרדה ראשון בחייה !!!! לא ברור לי מה נעשה שם מבחינת המשטרה, אבל זו היתה סכנת נפשות !!! היא היתה רגע לפני התעלפות !!!
    סגור
  • 2.
    נועה קירל
    עדי 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבינה שבאירוע כזה לא הוקצו עוד רכבות הרי ידעו מראש על גודל האירוע פשוט כמו תמיד סמכו על סמוך יהיה בסדר , אלוהים טוב שלא קרה אסון.
    סגור
  • 1.
    ובטורי קפלן מגיעים כל יום 150,000 בלי שום בעייה...חחח. (ל"ת)
    בני 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור