רכב

ריקול ל-169 אלף רכבי פורד: התקלה שממשיכה לחזור על עצמה

חברת פורד מודיעה על ריקול שלישי השנה בגין אותה תקלה. החברה מבקשת לקבל בחזרה 169 אלף רכבים בגלל בעיה במצלמת הרוורס. פורד תשקיע בתיקון כ-270 מיליון דולר
מערכת ice | 
פורד (צילום unsplash)
חברת הרכבים השנייה בגודלה בארה"ב הודיעה השבוע על ריקול של 169,000 רכבים באמריקה בגלל תקלה חוזרת במצלמת הרוורס שלה. לפי הניו יורק טיימס, החברה תשקיע בתיקון הבעיה כ-270 מיליון דולר, ועל הדרך תעדכן את החומרה ברכבים שתקבל לתיקון. 
לא מדובר בריקול הראשון בגלל הבעיה הזו. בחודש מאי האחרון החברה הודיעה על ריקול של 422 אלף רכבים בארה"ב מחשש שמצלמות הרוורס לא יפעלו כנדרש. ריקול נוסף התרחש גם בינואר השנה וקרה להחזיר לחברה 462 אלף רכבים. נבהיר כי תקלה במצלמה זו עלולה לגרום כמובן לראות מוגבלת או לא מדויקת בזמן נסיעה לאחור, וכך עלולה גם לגרום לתאונות.
בין הדגמים שהחברה קוראת להחזיר: אביאטור, אקספלורר, קרוסאייר, ברונקו ועוד, מהשנים 2018-2023. הריקול האחרון מגיע כתוצאה מכמעט 3,500 תלונות על תקלות במצלמת הרוורס. כמו כן, מתברר כי מאז שנת 2021 המנהל הפדרלי לבטיחות בכבישים המהירים חוקר את פורד בגין הליך ריקול תקול של 620 אלף רכבים. לכאורה החברה לא ביצעה את הריקול, שעסק באותה תקלה, במלואו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה