רכב

בשורה רעה לנהגים: הכביש המרכזי יישאר סגור בשבועות הקרובים

שדרות בן-גוריון בחיפה יישארו סגורים לתנועת כלי-רכב גם במהלך סופי השבוע הבאים, כך סוכם בפגישה שנערכה בהשתתפות מנכ"ל עיריית חיפה, ניר מריאש, עם בעלי עסקים מהמושבה הגרמנית
מערכת ice | 
חסימת כבישים (צילום פלאש 90, shutterstock)
שדרות בן-גוריון בחיפה יישארו סגורים לתנועת כלי-רכב גם במהלך סופי השבוע הבאים, כך סוכם בפגישה שנערכה אמש (שני) בהשתתפות מנכ"ל עיריית חיפה, ניר מריאש, עם בעלי עסקים מהמושבה הגרמנית.
בפגישה, שהתקיימה במלון "קולוני", השתתפו עשרות בעלי עסקים במושבה הגרמנית. את העירייה ייצגו בפגישה: מנכ"ל העירייה - ניר מריאש, דובר העירייה - אלירן טל, סגן ראש מנהל תפעול - יריב פלד ונציגי האגף לפניות הציבור.
בפגישה עלה, שרובם המוחלט של בעלי העסקים והתושבים במושבה מרוצים מהחלטת העירייה לסגור את שדרות בן גוריון לתנועת רכבים במהלך סופי השבוע, ולכן הוחלט להמשיך בסגירת הציר, תוך עיבוי כוחות הפיקוח והמשטרה באזור לטובת תחושת הביטחון האישי של בעלי העסקים והמבלים הרבים, הפוקדים את שדרות בן גוריון.
מנכ"ל עיריית חיפה, ניר מריאש: "נמשיך לקיים שיח עם התושבים ובעלי העסקים במושבה, על מנת שהמקום היפה והייחודי הזה ימשיך לשאוב אליו המוני מבלים, מהארץ ומחו"ל, שיוכלו להנות בו בביטחון וללא סיכונים. הרוב המוחלט של בעלי העסקים והתושבים כאן מברכים על החלטת הנהלת העירייה לסגור את הרחוב לתנועת  רכבים בסופ"ש, ולכן ההחלטה בעינה עומדת גם לסופי השבוע הבאים. נמשיך להיות בקשר רצוף עם העסקים כאן, ובמקביל נבקש מהמשטרה שתגביר את נוכחותה באיזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה