רכב

רכב חשמלי חדש מגיע לישראל: זה המותג שתייבא קבוצת כדורי

קבוצת כדורי מעמיקה פעילותה בתחום הרכבים החשמליים ומדווחת על חתימת הסכם זיכיון עם מותג הרכב החשמלי DAYUN מסין. מתמחה בייצור קטנועים, רכבים פרטיים, אוטובוסים ומשאיות כבדות
מערכת ice |  2
הרכבים הפרטיים של דאיון (צילום יחצ)
קבוצת כדורי יבואנית מותג הרכב SKYWELL מדווחת על חתימת הסכם זיכיון עם מותג הרכב החשמלי DAYUN מסין. חברת DAYUN נמצאת בבעלות פרטית מלאה ומתמחה בייצור קטנועים, רכבים פרטיים, אוטובוסים ומשאיות כבדות.
החברה היא יצרנית המשאיות הפרטית הגדולה ביותר בסין, במגוון סוגי הנעה כולל חשמליות מלאות והידרו (מימן) אלקטריות. החברה שמה דגש על חדשנות טכנולוגית ולזכותה רשומים מעל ל-1,700 פטנטים.
 
בתחום הרכב הפרטי, החברה מייצרת רכבים חשמליים בלבד ובין הדגמים ניתן למצוא קרוס אובר אופנתי חשמלי, מיניוואן 7 ו-6 מקומות וכן את דגמי היוקרה המבטיחים של המותג אשר נחשפו בתערוכת SHANGHAI האחרונה ותוכננו בדגש על יכולות דינאמיות גבוהות וביצועים. בהם מכונית SEDAN מפוארת עם הספק של 680 כ"ס, תאוצה של 3.5 שניות מ 0-100 וטווח מוצהר של כ-720 ק"מ. קצב הטעינה עומד על לא פחות מ 320 קילוואט לשעה.
בנוסף, יגיע דגם SUV מפואר בגרסת 6/7 מקומות שמצויד במנוע עם הספק של 600 כ"ס, הנעה 4X4 וטווח של כ 800 ק"מ. גם הוא יגיע עם מערכת טעינה מתקדמת בהספק של 320 קילוואט לשעה.  
מקבוצת כדורי נמסר: "DAYUN היא מיצרניות הרכב הגדולות, המובילות והמבוססות בסין. לאור השינויים העולמיים והביקושים הגלובליים לרכבים חשמליים מפתחת החברה קו מוצרים ייחודי ומתקדם לשוק המערבי אשר החברה רואה בו פוטנציאל משמעותי להמשך צמיחה והתפתחות. דגמי הרכב הפרטי של DAYUN מעוררים סקרנות רבה בעולם ואנו גאים על ההזדמנות להביא לציבור הישראלי מותג חשמלי ייחודי, מתקדם ומצליח נוסף שיצטרף למותג הפרמיום SKYWELL אשר כבר התבסס בישראל. בתחום ההיסעים וכלי הרכב הכבדים, הניסיון הרב יחד עם שיתופי הפעולה האסטרטגיים של DAYUN פותח את השוק המקצועי בישראל לשחקן משמעותי נוסף ומהווה פתרון אטרקטיבי לשוק המקצועי גם בישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כדורי אלופים בלהביא מותגים כושלים
    אפי 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו זה האחרון שפשט את הרגל
    סגור
  • 1.
    מייצרים דרמה
    לכו לעזאזל 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קבוצת כדורי..........חחחחחחחחחחחחחחח..............מה זה ? מי זה ? כמה שילמו לכם שם ב- ice ?
    סגור