רכב

מהפכה בתחנות הדלק דור אלון: מה ירוויחו הנהגים?

בשורה לבעלי רכב חשמלי: דור אלון משיקה על כביש החוף מתחם טעינה מהירה מרובה שקעים. עמדת הטעינה החדשנית שהקימה דור אלון במתחם התדלוק שלה ביקום, מאפשרת טעינה אולטרה מהירה של עד 6 רכבים בקצב מקסימלי של עד 250 קילוואט שבעתיד יעלה עד ל-400 קילוואט
מערכת ice | 
תחנת דלק דור אלון (צילום Magma Images)
דור אלון, קבוצת האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה באסטרטגיית הרחבת פריסת רשת הטעינה האולטרה מהירה המשותפת לה ולאפקון ואספקת פתרונות טעינה ייחודיים ואיכותיים לנוהגים ברכבים החשמליים.
בסוף השבוע חנכה דור אלון במתחם התדלוק שלה ביקום, על כביש החוף, מערך עמדות טעינה אולטרה מהירה מרובה השקעים, מתוצרת KEMPOWER המאפשר טעינה בו זמנית של עד 6 רכבים בעלי סוללות של עד 1000 וולט. מדובר במערך אדפטיבי המותאם באופן אוטומטי למאפייני הסוללה של הרכב הנטען ובכך מייעלת ומקצרת את משך הטעינה. בשלב ראשון מטעין המערך כלי רכב בהספקים של עד 150 קילוואט ועד 250 קילוואט ובקרוב צפויה דור אלון אף להגדיל את הספק המטענים במערך לכ-400 קילוואט.
 
מערך הטעינה החדש בקיבוץ יקום, מתווסף לעמדות הטעינה המהירה בעולם בעלת הספק של 360 קילוואט שפועל במתחם דור אלון שבמחלף מסובים על כביש מספר 4, ולמערך הטעינה מרובה השקעים שפועל זה מכבר במתחם התדלוק של דור אלון בצומת דבירה, שעל כביש 6.
עודד  גולן, מנכ"ל דור אלון, ציין: "דור אלון ממשיכה להרחיב את רשת הטעינה החשמלית האולטרה מהירה הגדולה בישראל המשותפת לה ולאפקון. מתחם טעינה מרובה שקעים יוריד את העומסים וזמני ההמתנה של הנוהגים ברכב חשמלי ויאפשר נגישות גבוהה יותר למטענים מהירים יותר. רשת הטעינה האולטרה מהירה החשמלית שלנו מאפשרת ללקוחותינו בעלי הרכב החשמלי לנסוע לכל מקום מדן ועד אילות ללא 'חרדת טווח' בנוחות ובביטחון על פי צרכיהם האישיים".
דור אלון שהייתה בין הראשונות לשלב עמדות טעינה אולטרה מהירות במתחמי התדלוק שלה, מפעילה כיום ברשת המאוחדת עם אפקון מעל ל-1,100 שקעים לטעינה חשמלית (200 מהן – מהירים ואולטרה מהירים) הפרוסים לאורך ולרוחב כבישי ישראל מקרית שמונה ועד אילת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה