מינויים

דור אלון בשינויים בצמרת: המשנה למנכ"ל עובר לסופר פארם

המשנה למנכ"ל בשלוש השנים האחרונות וסמנכ"ל הכספים בחברה יותר מעשור, רו"ח יאיר תמיר, הודיע על עזיבתו את התפקיד הבכיר בדור אלון של מוטי בן משה. ימונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של סופר-פארם
מערכת ice | 
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן, Magma Images)
אחד הוותיקים בהנהלת דור אלון, יאיר תמיר, הודיע היום (שני) רשמית על עזיבתו את חברת האנרגייה הישראלית. 
רו"ח יאיר תמיר, 45, שימש עד 2019 במשך שבע שנים כסמנכ"ל הכספים בדור אלון, ולפני ארבע שנים מונה גם לתפקיד המשנה למנכ"ל. תמיר נחשב למס' 2 בחברה לאחר המנכ"ל עודד גולן. בסך הכול שימש תמיר בתפקידים בחברה במשך 16 שנה. בהשכלתו תמיר הוא רואה חשבון, ובוגר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות באוניברסיטת חיפה, ולו גם תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל‏־אביב.

תמיר הצטרף לדור אלון במרץ 2012, והוא עוזב עתה לאחר ביצוע תפקידי הנהלה במשך יותר מעשור. תאריך הסיום הרשמי של תפקידו: יולי 2023. תמיר, כאמור, ימונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של סופר-פארם ויחליף בתפקידו את רו"ח שלמה פנט אשר פרש מתפקידו לאחר 27 שנה בחברה.
דור אלון פרסמה בחודש שעבר את הדו"ח הכספי לרבעון הרביעי בשנה וסיכום שנת 2022. על פי הנתונים, למרות שהחברה רשמה זינוק של 72% בהכנסות, בסך הכולל הרווח הנקי שלה נחתך בעשרות מיליונים, ואת הרבעון הרביעי היא סיימה בהפסד של 18 מיליון שקל.
הכנסות החברה עמדו בשנת 2022 של 8.1 מיליארד שקל, כאמור עלייה גדולה מ-2021, אולם הנפילות בבורסות והתמורות העולמיות בעקבות המלחמה באוקראינה, גרמו לירידה של כ-39 מיליון שקל בשווי תיק ניירות הערך של החברה בבעלות מוטי בן משה. החברה, שמחזיקה ב-215 תחנות דלק ברחבי הארץ, חוותה הפסד נוסף בהשקעות – שירדו ב-35 מיליון שקל.
הרווח הנקי של החברה נחתך ב-88% והסתכם בשנה שעברה ב-26 מיליון שקל, לעומת 93 מיליון ב-2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה