רכב

כך השירות הסודי של רכבת ישראל עורר סערה ברשת

זוג שהשכיר רכבת שלמה מרכבת ישראל כדי להסיע אורחים לחתונתם, עורר סערה ברשת ובעיקר הרבה ביקורת נגד החברה שהסכימה לכך. כך הכלה הגנה על בחירתה
מערכת ice |  3
רכבת ישראל (צילום shutterstock)
הידעתם שאתם יכולים להשכיר מרכבת ישראל רכבת שלמה כדי שתסיע את האורחים שלכם לחתונה, מסיבה או כל מאורע אחר ברחבי הארץ? ובכן, אפילו שהרכבת לא מפרסמת זאת השבוע התברר כי זה אכן אפשרי ומי שלאחרונה שכר את השירות הזה הצליח גם לעורר לא מעט סערה ברשת.
לפי האתר "רוזה מדיה" בני זוג שהתחתנו בסופ"ש האחרון שכרו רכבת שלמה שתסיע את האורחים שלהם מתחנת ת"א סבידור-מרכז לכפר ויתקין. כמו כן, התברר כי תחנת היעד בויתקין סגורה כבר יותר משני עשורים ולא נותנת שירות לתושבי המקום בכלל. הדבר עורר במהרה הרבה ויכוח ברשת, במיוחד בקרב הציבור שלא מקבל את השירות הראוי לדעתו מחברת הרכבת.
באתר שפרסם את הידיעה נכתב כך: "ביקוש, מסתבר, הוא עניין יחסי. רכבת ישראל, זו שלא רואה בשירות של 40 אלף תושבים ביקוש מספק, מציעה באתר שלה שירות השכרת רכבות כבקשתכם". ואכן, על פי בדיקה של N12 התברר כי העומס על רכבת ישראל רק הולך וגודל. למשל, בעוד שפעם יכולתם להגיע ישירות מת"א לחיפה ברכבות ישירות שפעלו עד השעה 16:50, היום תוכלו לעשות זאת רק עד השעה 14:29.
גורם ברכבת ישראל שוחח עם N12ומסר כי הרכבת אכן משכירה קרונות כדי להוסיף כספים לחברה, שבתורם חוזרים לשירות הציבור. כמו כן, הובהר כי בקשות להשכרת רכבות מתקבלות אך ורק אם הן לא פוגעות בפעילות הסדירה של שאר הרכבות שעומדות לשירות הציבור.
כמו כן, יש לציין כי הכלה באירוע, עמית תומר (בתו של נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר), הגיבה לסערה וצייצה: "תחנת ויתקין לא הושמשה, בניגוד לפייק ניוז שהופץ, אורחינו לא זכו להשתמש בה אלא ירדו באמצע שומקום במדרגות מאולתרות (שנבדקו בטיחותית מראש). זה נעשה במקרים נוספים. לא תכננתי לעשות פרסומת בתמורה אבל שירות אש של רכבת ישראל, שמחה להפיץ את הבשורה". כמו כן, הוסיפה שהשירות עלה 15 אלף שקל כולל מע"מ.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפשר לחשוב...
    קוקי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סה"כ שכרה רכבת היא לא עשתה שום דבר רע, תשתו קצת מים
    סגור
  • 2.
    עברית
    מוש 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאיפה השפה הדלה ? אין הגהה ? שכרו לא השכירו. לכו ללמוד עברית
    סגור
  • 1.
    להשכיר רכבת
    ראובן 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טעות - צ"ל לשכור הרכבת משכירה והוא שוכר
    סגור