רכב

אגד בצרות: הנהגים הכריזו על שביתת פתע, הנוסעים תקועים

בסביבות השעה 4:30 החליטו בהסתדרות עם ועד העובדים הארצי על השביתה שמהווה פגיעה חמורה באלפי נוסעים שממתינים בתחנות בבוקר יום ראשון. בינתיים, הנהלת אגד פועלת כדי לעצור את ההשבתה שכבר גרמה ללא מעט אנשים לאחר לעבודה. אחת הנוסעות בשיחה ל-ice: "לא עובר פה כלום כבר למעלה משעה"
מערכת ice | 
שביתה באגד (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
לזה הנוסעים הקבועים של האוטובוסים של אגד לא ציפו. שביתת פתע החלה הבוקר (ראשון) מטעמם של נהגי אגד בסניפים תלפיות בירושלים, נווה שאנן בחיפה ורחובות, והקווים לא יצאו למסלולם.
בסביבות השעה 4:30 החליטו בהסתדרות עם ועד העובדים הארצי על השביתה שמהווה פגיעה חמורה באלפי נוסעים שממתינים בתחנות בבוקר יום ראשון. בינתיים, הנהלת אגד פועלת כדי לעצור את ההשבתה שכבר גרמה ללא מעט אנשים לאחר לעבודה.

אחת הנוסעות סיפרה בשיחה ל-ice: "לא עובר כלום, יש פה אנשים שמחכים למעלה משעה, אין שום דבר. הכל נראה רגיל, אבל כולם פה אומרים שיש שביתה באגד, ברחובות בירושלים, לא אצליח להגיע לעבודה".
רק לאחרונה, חברת הטכנולוגיה HopOn הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, אגד. במסגרת שיתוף הפעולה, כלל נהגי אגד ישתמשו ביישומון הניווט הייעודי של HopOn לנהגי התחבורה הציבורית, הנבנה על בסיס הקווים השונים והתחנות הרבות שלאורכם.
 
מאגד נמסר: "אין שום הצדקה לשביתת פתע ללא הודעה מראש בשעת בוקר מוקדמת של יום ראשון בשבוע גם אם מכנים אותה לכאורה 'אסיפת הסברה'. מי שרוצה באמת ובתמים להסביר את הטענות של הוועד לעובדים, לא עושה את זה בשעות הבוקר המוקדמות מבלי ליידע מבעוד מועד את הציבור ואת נהגי החברה מדובר בשביתה פתע אלימה ובריונית שכל תכליתה הוא לפגוע בציבור נוסעי התחבורה הציבורית בישראל".
עוד נמסר: "יש דרכים מכובדות לקיים משא ומתן להשמיע את טענות העובדים, הדרך שננקטה הבוקר אינה ראויה. זהו מהלך שהנהלת אגד מתנגדת לו ותמשיך להיאבק בו בכל דרך מקובלת ואפשרית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה