ויראלי

פקחית של אגד הותקפה באכזריות: "נוסע נתן לי מכות לעיניי בתו"

הניה מאלק, פקחית בחברת אגד, הותקפה באכזריות על ידי נוסע, זאת לאחר שהעירה לו שלא תיקף את כרטיס הרב-קו שלו בתחילת הנסיעה, אלא כשעלתה לאוטובוס: "נתן לי מכות וחנק אותי לעיניי בתו. זה היה מזעזע, הוא השפיל אותי לעיניי אנשים. זו טראומה לכל החיים"
מערכת ice |  2
אגד (צילום יח"צ)
האלימות בכבישים בפרט ובתחבורה הציבורית בכלל בישראל ממשיכה להדאיג את כולנו, אחרי שגם בשבוע שעבר, הניה מאלק, פקחית בחברת אגד, הותקפה באכזריות על ידי נוסע, זאת לאחר שהיא העירה לאותו נוסע אלים שלא תיקף את כרטיס הרב-קו שלו בתחילת הנסיעה, אלא כשעלתה לאוטובוס. בתגובה לכך תקף אותה באלימות קשה וחנק אותה, לעיני בתו הקטנה, כאשר היא פונתה לקבלת טיפול רפואי במיון. 
בראיון שערכה מאלק ב"חדשות הבוקר" של קשת 12 סיפרה על האירוע הקשה: "כשהבן אדם הזה ראה אותי עולה, הוא תיקף את הכרטיס שלו. זה אסור. אם לא היה עולה פקח, הוא לא היה משלם כל הנסיעה. באתי אליו ושאלתי, למה שילמת עכשיו? הוא אמר, 'אני משלם אחרי חצי נסיעה'. אמרתי לו שזה אסור, שהוא חייב לשלם מההתחלה, לא בחצי".
מאלק המשיכה: "בדקתי במכשיר וראיתי שהוא  שילם לפני דקה, כשאני עליתי. הוא אמר: 'המכשיר שלך מזויף'. אמרתי: 'בוא נבדוק במכשיר של האוטובוס'. הלכנו לבדוק כדי להראות לו שהוא כן תיקף כשראה אותי, ואז הוא דחף אותי, התחיל לתת לי מכות וחנק אותי. הגעתי למצב שחשבתי: מול מי אני עומדת? הוא השפיל אותי. זה היה ליד בתו, ממש מזעזע. זה היה ממש מפחיד, בן אדם בגודל כזה. אני פקחית, אני אישה, זה לא הגיוני. נפגעתי בגרון ובצדדים של הגוף".
מאלק סיפרה: "הגשתי תלונה והמשטרה הגיעה ועצרה אותו. זו טראומה לכל החיים. אני חושבת לפני שאני עולה, אם אעלה או לא אעלה, מסתכלת, כי יכול להיות שאראה אותו עוד פעם באוטובוס הזה. זה ממש מפחיד. הוא השפיל אותי מול אנשים. כשאני עולה אני שומעת, 'את זאת שנתנו לה מכות'. זו עוגמת נפש. הילדים שלי מפחדים שאצא לעבודה: 'אמא, הגיע לנו סרטון. זו את'. זה ממש מפחיד. אבל זה קורה כל יום, מקללים ומרביצים לנו".
תגובת רון רטנר, דובר חברת אגד: "האלימות נגד הפקחים והנהגים של אגד עוברת כל גבול. הקלות הבלתי נסבלת בה נוסעים בתחבורה הציבורית מרשים לעצמם לפגוע מילולות ולעיתים לפגוע פיזית בעובדי החברה, חייבת להיפסק לאלתר. אנחנו מצפים מהרשויות הנוגעות בדבר לנקוט במדיניות קפדנית של אפס סובלנות כנגד האלימות שמאבדת שליטה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפקחית
    משה 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דובר אגד רון רטנר הגיע הזמן שתצא לפנסיה אתה עובד שם משנת 1930
    סגור
  • 1.
    אם לא תתחילו להכות את מפיריי החוק עד שהוא יתחרט
    אבי 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהוא היכה בן אדם אחר לא יהיה פתרון הפתרון נמצא במקום כשעוצרים זה הרגע להפליא עם מכות באלות עד איבוד חושים לא צריך שופטים ולא עורך דין ואם לא כך מחר יקום בן בליעל אחר ויצפצף על החוק
    סגור