רכב

רשות המסים חושפת: עוקץ החלפים הגנובים במוסכים

אתמול נערכה פעילות ממוקדת של משטרת מרחב אילת ויחידת אתג"ר בלהב 433 עם רשות המסים, נגד סחר ושימוש בחלפים גנובים במוסכים, כחלק ממאבקה של משטרת ישראל בעבירות גניבות הרכבים
מערכת ice |  1
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
שוטרי מרחב אילת ובלשי יחידת אתג"ר בלהב 433 ערכו אמש (רביעי) פעילות ממוקדת נגד עבירות הסחר והשימוש בחלקי רכב גנובים בעיר אילת. במהלך המבצע פשטו השוטרים, עם נציגי יחידות רשות המסים: פקיד שומה אילת ומשרד מע"מ אילת, על עשרות מוסכים בעיר אילת.
הבלשים ביצעו ביקורות רישוי לאכיפת חוק הרישום ובחינה אם בעלי העסק מקיימים את הוראות החוק של רישום כלי רכב כדין. על פי חוק הרישום, חלה חובת דיווח של בעלי מוסכים וסוחרים בחלקי רכב, לנהל רישום בגין כל פעולה בחלקי רכב משומשים.
במהלך המבצע ביצעו בקרי משרד רישוי ואבטחה במשטרת מרחב אילת בקרות רישוי בקרוב ל-40 מוסכים, וחשפו בחלקם פערים ביומני הרישוי. באחד מהמוסכים תפסו השוטרים מנוע רכב לשם בדיקת מקוריות מסמכיו ותקינותו.
עוד ציין כי במסגרת ביקורת רשות המסים נמצא כי אחד מבתי העסק לא רשם הכנסות בסכום של אלפי שקלים ואי התאמת קופה. במוסך נוסף נמצא חוסר בתשלום מע"מ הליקויים הועברו לטיפול רשות המסים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשמים הישראלים.
    יוסי יוסי 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתקנים את הרכבים למרות שמבינים שמדובר בחלקים גנובים. במקרה שלי תקנתי אצל המוסך היקר שאראה לי קבלה שהחלק יותר יקר מהצעת המחיר שקיבלתי מהמוסך הזול.
    סגור