רכב

רי אוטומוטיב תתחיל למכור את רכביה החשמליים בארה"ב

כחלק משת"פ עסקי ראשוני עם מפיצי רכב מורשים בארה"ב, רי אוטומוטב תציע את מכוניות Powered by REE ללקוחות המעוניינים לעשות את המעבר לציי רכב מסחריים חשמליים
מערכת ice |  1
המשאית של רי אוטומוטב
חברת רי אוטומוטב (REE Automotive), חברת טכנולוגיה המפתחת ומייצרת פלטפורמות ורכבים חשמליים, הכריזה היום (חמישי) על שיתופי פעולה עסקיים עם מפיצי רכב מורשים ראשונים בארה"ב שיציעו מכוניות חשמליות Powered by REE ללקוחות המעוניינים לעשות את המעבר לציי רכב מסחריים חשמליים.
מהלך זה בוצע כחלק מאסטרגיית החדירה לשוק של רי הכוללת חתימת הסכמים עסקיים עם מפיצים מורשים. החברה מכוונת להתחיל את אספקת רכבי REE למפיצים בארה"ב ברבעון הרביעי של 2023. 
רי תציע הדרכה למפיצים על מנת לאפשר לטכנאי הרכב שלהם לספק שירות ברכבי Powered by REE. רי חושפת את שמותיהם של המפיצים המורשים הראשונים שהחברה דיווחה על מכירות ראשונות. אלו כוללים את Pritchard EV, מפיץ ארצי וחברת בת של Pritchard Companies ואת  Tom’s Truck Center מדרום קליפורניה. כמו כן, רי הודיעה היום על החתמת Industrial Power & Truck Equipment (IPT) וNew England Truck Solutions (NETS) כמפיצים חדשים לשוק האמריקאי.
רי חתמה על הסכם עם מיצובישי HC קפיטל (Mitsubishi HC Capital America) שתספק פתרונות מימון מותאמים למפיצים ברשת ההפצה של רי. ההסכם נועד לייעל את תהליך השגת המימון הנדרש לרכישת רכבים  Powered by REE על ידי המפיצים. בנוסף, מיצובישי HC קפיטל תמנף שותפויות קיימות על מנת לאפשר ל REE להגדיל את רשת ההפצה שלה בצפון אמריקה. "על ידי סיוע לחברות להגיע ליעדים שלהם בתחום האחריות הסביבתית, החברתית והתאגידית  (ESG), יש לנו הזדמנות להשפיע לטובה על העולם שסביבנו וזה קורה באמצעות שותפויות כמו זו שיש לנו עם רי", קירק מאן, סגן בכיר נשיא ומנהל כללי של מימון תחבורה ב-Mitsubishi HC Capital America.
דניאל בראל, מייסד שותף ומנכ"ל רי: "שמנו כמטרה את שנת 2023 כשנה בה נגדיל את נתח השוק בארה"ב באופן משמעותי. כחלק מאסטרטגיית החדירה לשוק והבאת רכבים המבוססים על הטכנולוגיה של REE לבעלי ציי רכב בארה"ב, אנו מכירים בחשיבות שיש למערכת היחסים בין מפיצי הרכב לבין בעלי הציים, בייחוד בתחומי תחזוקה ותמיכה. אנו מתקדמים בדרכנו לבניית רשת ארצית של מפיצים מורשים עם שותפים כמו Pritchard EV ו- Tom’s Truck Center , Industrial Power and Truck Equipment ו New England Truck Solutions המגלים מחויבות אמיתית לקידום רכבים חשמליים ולהענקת חוויית EV אולטימטיבית ללקוחותיהם. יחד עם חברות מובילות כמו מיצובישי HC קפיטל, נוכל לסייע לחברות להשיג את המימון הנדרש ולבצע בצורה חלקה את המעבר לרכבים חשמליים ולתשתיות הטעינה הנדרשות".
"כסוכנות מובילה בתחום ציי הרכב, אנו רואים זינוק של ממש בביקוש לרכבים מסחריים חשמליים ולמשאיות עבודה חשמליות", אמר ריאן פריטצ'רד, מנהל ההכנסות הראשי של Pritchard EV. 
"רי אוטומוטב מצליחה להגדיר מחדש את התחום של ציי רכב בבנייה ייעודית ואנו נלהבים לכלול את הרכבים שלהם ברשימת ההצעות שלנו ללקוחות. רכבים מבוססי פלטפורמת REE קובעים סטנדרט חדש ברכבים חשמליים מסחריים, עם מרחב פנימי גדול לכל גודל מרכב, נהיגה ארגונומית אופטימלית וקלות לתמרון. יחד, נוכל לספק פתרונות מעולים בשוק שילוח במקטע-אמצעי ומקטע-אחרון (ה-mid-mile וה-last-mile) תוך עלות בעלות כוללת נמוכה".
"מפעילי ציים גדולים וקטנים בקליפורניה עושים את המעבר לרכבים חשמליים, והמטרה שלנו היא להבטיח שהמעבר הזה יהיה חלק", אמר קיי. סי היידלר, מנכ"ל ונשיא  Tom’s Truck Center.
"אנו חוברים לרי בזכות טכנולוגיית הרכב החשמלי המעולה שלה, המקנה לנו גמישות ויכולת תמרון לספק את הצרכים של לקוחותינו בקליפורניה. בנסיעה ברחובות הערים, טכנולוגיית היגוי כל הגלגלים ב-REEcorners™ תאפשר לבצע פניות חדות ולהיכנס ולצאת ממקומות צרים בקלות. עם יתרונות הפרודוקטיביות והתחזוקה של טכנולוגיית REEcorner™, לצד העובדה שאנו מספקים טעינת DC חשמלית מהירה בדרגה 3 לאורך מסלולי הנסיעה התדירים של הלקוחות, אנו חותרים לספק רמה חדשה של חוויה עבור לקוחותינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מניה פח (ל"ת)
    אלעד 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור