רכב

למרות המתיחות: פורד משקיעה 3.5 מיליארד דולר בפרויקט סיני

התוכנית של פורד להקים את מפעל הסוללות ליד עיר מרשל תלויה בשיקול דעת שלפיו עלות נמוכה יותר וטעינה מהירה יותר ימשכו לקוחות רבים, כולל רוכשי צי מסחריים, לקבל את המגבלות של סוללות ליתיום-ברזל-פוספט (LFP)
מערכת ice | 
פורד (צילום unsplash)
פורד מוטור הודיעה אמש (שני) על תוכניות להשקיע 3.5 מיליארד דולר לבניית מפעל סוללות לרכבים חשמליים במדינת מישיגן, תוך הימור שייצור הסוללות בארצות הברית יעזור לשותפה הסינית CATL למשוך לקוחות אמריקאים. התוכנית של פורד להקים את מפעל הסוללות ליד עיר מרשל תלויה בשיקול דעת שלפיו עלות נמוכה יותר וטעינה מהירה יותר ימשכו לקוחות רבים, כולל רוכשי צי מסחריים, לקבל את המגבלות של סוללות ליתיום-ברזל-פוספט (LFP).
פורד סומכת על החלטתה לייצר סוללות LFP בארה"ב במפעל בבעלותה מלאה כדי לקחת את הסיכון הפוליטי מהסתמכות על שותף טכנולוגיה סיני. בניית סוללות LFP במישיגן נותנת לפורד גם סיכוי לסבסוד משמעותי לייצור סוללות בארה"ב, שיכולות לעזור לה להגיע ליעד של 8% שולי רווח על פעילות EV שלה עד שנת 2026.
פרויקט BlueOval Battery Park מישיגן הוא "צעד משמעותי בדרך למחירים נוחים ובדרך לשוליים של 8%", אמרה סגנית נשיא פורד, ליסה דרייק, ביום שני. פורד הודיעה על תוכניות בשנה שעברה להתחיל להשתמש בסוללות LFP מתוצרת סין על ידי CATL ברכבי שטח חשמליים מסוימים של מוסטנג Mach-E ובטנדרי פורד F-150 Lightning המוצעים בצפון אמריקה ואירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה