רכב

בשורת ענק לבעלי רכבים חשמליים: מאות עמדות טעינה בדרך

מבנה נדל"ן וקבוצת אלייד יוצאות במיזם משותף להקמת רשת טעינה ארצית לרכבים חשמליים. השתיים יקימו יחד רשת טעינה ארצית, כולל בבתים משותפים, ו-300 עמדות טעינה חכמות בעשרות חניונים שבבעלות קבוצת מבנה. מבנה מצטרפת להשקעה שבוצעה לאחרונה על ידי קבוצת אלייד בחברת סקאלה
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום freepik)
חברת מבנה נדל"ן בניהולו של דודו זבידה, הודיעה אמש (ראשון) על השקעה אסטרטגית בחברת סקאלה אנרגיה, העוסקת בהתייעלות אנרגטית ועמדות טעינה לרכב. מבנה תשתף פעולה בהובלת החברה עם קבוצת אלייד, מחברות ההחזקה הגדולות והבולטות בישראל, המחזיקה בצ'מפיון מוטורס, היבואנית והמשווקת הרשמית, מותגי פולקסווגן, אאודי, סקודה, סיאט וקופרה ובשלמה מוטורס יבואנית מותג הרכבים החשמליים BYD בישראל.
במסגרת המיזם המשותף, צפויות מבנה נדל"ן ואלייד, להקים רשת טעינה ארצית, כולל בבתים משותפים, שתשמש בין היתר להקמת מאות עמדות טעינה חכמות בחניונים הפתוחים של המרכזים המסחריים הנמצאים בבעלותה של מבנה, ופרוסים בכל רחבי הארץ. העמדות יכילו עמדות מהירות, רגילות, ואולטרה מהירות.

בכך, מעמיקה מבנה נדל"ן את פעילותה בתחום האנרגיה המתחדשת, לאחר שביוני 2020 חתמה על הסכם עם נופר אנרגיה להתקנת מערכות סולאריות. בשנה לאחר מכן, אף העמיקו השתיים את שיתוף הפעולה וחתמו על הסכם להקמת מתקני אגירת אנרגיה סולארית בנכסי מבנה, בהספק כולל שצפוי להגיע עד לכ-400 מגוואט, תוך שמבנה נדל"ן בעלת 75% מהזכויות בשותפות.
בנוסף, בבעלות מבנה 148 מתקנים סולאריים קיימים ופעילים, בהיקף של 20,380 קילו וואט. החברה פועלת להגדלה משמעותית של כמות המתקנים הסולאריים על גבי גגות נכסים בבעלותה בכל רחבי הארץ וכן בוחנת הזדמנויות נוספות בתחום זה.
דודו זבידה, מנכ"ל קבוצת מבנה נדל"ן: "לאור שגשוג תחום האנרגיה המתחדשת והמאמצים למציאת פתרונות ירוקים, במקביל לגידול המשמעותי בכלי רכב חשמליים בישראל, החלטנו להעמיק את אחיזתנו ולנצל את עשרות החניונים והנכסים שבבעלותנו, במטרה להנגיש לציבור הרחב עמדות טעינה חכמות ויעילות, עם מינימום פגיעה בסביבה. גיוון הפורטפוליו בתחום האנרגיה המתחדשת, תאפשר הכנסה קבועה נוספת אשר תרחיב את מקורות ההכנסה של החברה, ונמשיך לפעול למציאת הזדמנויות נוספות להרחבת והעמקת פעילות האנרגיה המתחדשת בקבוצה".  
אורי פייגין, מנכ"ל סקאלה: אנו גאים לשתף פעולה עם שתי חברות ענק במשק במטרה להנגיש לצרכן הישראלי חוויית טעינה איכותית ונוחה. הגידול הצפוי בשוק הרכב החשמלי יביא לדרישה גוברת לטעינה במתחמים איכותיים שמבוססת על מקורות אנרגיה חסכוניים וירוקים. שיתוף הפעולה של מבנה וקבוצת אלייד יאפשר לנו להוביל את המהפכה בענף". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה