רכב

טסלה מעלה מחירים בישראל: כמה זה יעלה לכם עכשיו?

מס הרכישה על קניית רכב חשמלי צפוי להיכנס לתוקף בימים הקרובים ובמקביל ענקית הרכב מודיעה על עלייה נוספת במחירי הרכב שלה
מערכת ice |  2
טסלה (צילום shutterstock/ JOCA_PH)
גל התייקרויות ברחבי העולם לא פסח על טסלה שפרסמה הלילה את מחירוני הרכב החדשים מהם עולה שהעלות תעלה בעשרות אלפי שקלים בעקבות מס הקנייה החדש של רכב חשמלי.
כיום מחירה של טסלה 3 ברמת הגימור הבסיסית עלה מ-225 אלף שקל ל-242 אלף שקל, מחירה של גרסת הביניים עלה מ-271 אלף שקל ל-289 אלף שקל ומחירה של הגרסה הבכירה - הפרפורמנס - עלה מ-300 אלף שקל ל-319 אלף שקל. בנוסף לכך רוכשי טסלה מודל Y לונג ריינג', שרק בשבוע שעבר נדרשו לשלם 340 אלף שקל, ישלמו כעת 359 אלף שקל.
כזכור, עם תחילת שנת 2023, עלה מס הקנייה על רכב חשמלי מ-10% ל-20%. בנוסף לכך במהלך הימים הקרובים צפויים להתייקר עוד דגמי רכבים חשמליים רבים, כמו גם דגמי פלאג אין הייבריד.
אך נראה שעליית מס הקנייה היא רק הסנונית הראשונה. בסין מדווחים על התכווצות נוספת בייצור המפעילים, דבר שצפוי לקשות בכלכלה העולמית. ברויטרס דווח כי טסלה מתכננת להפעיל לוח זמנים חדש ומותאם למחסור הכבד, במפעל הייצור בשנחאי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עבודה בעיניים
    בר 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעל העולם המחיר של הרכב הזה יורד, החברה במשבר מתחננים שמישהו יקנה את הרכב שלהם, המניה צנחה וכל המשקיעים ברחו ושלא נדבר על הצרות של מאסק ורק פה זו כבר עליית מחירים עשירית שלהם השנה. לא יאומן איזה שוק מגעיל חסר תחרות וחולב כספים יש פה בארץ זה פשוט דוחה איך שעובדים עלינו בעיניים. אפילו ספארק כבר מגרדת את ה100 אלף וזה רכב שבארצות הברית אתה קונה מתנה לאוגר שלך מרוב שהוא זול, אולי 10 אלף דולר להכי יוקרתי
    סגור
  • 1.
    רכב לעניים במחיר של עשירים
    רון 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והכל, על הגב שלכם.. הפראיירים שרודפים אחרי טרנדים. מזל שאתם קיימים
    סגור