רכב

מרצדס משיקה את ה-GLC בישראל: אלו הם המחירים

מרצדס GLC החדשה משלבת את היכולות העדכניות ביותר של מרצדס בכל תחומי הרכב - מעיצוב, דרך בטיחות ועד יחידות ההנעה, הנדסת השלדה וממשק המשתמש
מערכת ice | 
מרצדס GLC
כלמוביל מרצדס משיקה את סדרת ה-GLC החדשה, המציבה סטנדרטים חדשים של טכנולוגיה ודינאמיות בעולם רכבי ה-SUV היוקרתיים. הדור החדש של ה-GLC ממשיך מסורת של הצלחה, עם יותר מ-2.6 יחידות מהסדרה שנמכרו מהדור היוצא והדור שקדם לו (GLK), ותשווק בישראל בשלוש גרסאות הנעה ובמגוון רמות גימור עם מפרט מלא של מערכות בטיחות.
מרצדס GLC החדשה משלבת את היכולות העדכניות ביותר של מרצדס בכל תחומי הרכב - מעיצוב, דרך בטיחות ועד יחידות ההנעה, הנדסת השלדה וממשק המשתמש. כל אלו מעניקים חווית נהיגה וסטנדרט איכות חדש. מבחינת עיצוב, ל-GLC קו עיצוב מודרני השומר על איזון בין אלגנטיות וספורטיביות. קו האורך צמח ב-6 ס"מ ל-471.6 ס"מ כשהפרופורציות המדויקות נשמרו על ידי הגדלת בסיס הגלגלים ב-1.5 ס"מ ל-289 ס"מ. בנוסף, נפח תא המטען ב-70 ליטר לעומת הדור היוצא לנפח של 620 ליטר בדגמי הבנזין.
אלו הם המחירים של דגמי ה-GLS בשקלים:
 
בנוסף, כחלק ממדיניות האחריות וחווית השירות, יוצאת כלמוביל מרצדס במהלך של אחריות מורחבת ללקוחותיה. במסגרת זו תציע החל מה-1/1/23 שנת אחריות נוספת ללא עלות. שנת האחריות הרביעית כוללת את כל דגמי מרצדס הינה מורחבת ומלאה לא החרגות עד ל- 100,000 ק"מ. עד כה נהנו לקוחות כלמוביל מאחריות יצרן של שנתיים ותוספת של שנת אחריות שלישית מבית כלמוביל. כעת כאמור מרחיבה כלמוביל את האחריות לשנה רביעית בשווי ההטבה הנע בין 5,000 ל-20,000 שקלים בהתאם לדגם.
גילי פריאנטה, מנכ"ל מרצדס ישראל , מציין כי "מדובר בהטבה משמעותית שמבטאת הן את תפישת השירות והאחריות של כלמוביל כיבואן רשמי והן את הביטחון באיכות רכבי מרצדס והשקט הנפשי שהם מעניקים". עוד מציין פריאנטה, כי "במהלך שנת 2022 מסרה כלמוביל למעלה מ-4000 רכבי מרצדס חדשים, כאשר כ-20% מהם חשמליים, והצפי הוא שב-2023, 1 מכל 3 רכבי מרצדס שיימכר בישראל יהיה חשמלי. בהתאם לתוכניות היצרן החל מ-2025 כל דגמי מרצדס אשר ישווקו בעולם יהיו חשמליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה