רכב

שיבושים ברכבת ישראל: אלו התחנות שייסגרו לתנועה בשבוע הבא

החל מיום רביעי הבא (14.12.22) ועד ליום שישי (16.12.22) יהיו שינויים רבים בתנועת הרכבות בבאר שבע, זאת בעקבות עבודות שדרוג ופיתוח המסילה בתחנת באר שבע מרכז. תנועת הרכבות תחזור לסדרה במוצ"ש 17.12.22 עם חידוש השירות. אילו תחנות יסגרו ומה הפתרון של הרכבת?
מערכת ice |  2
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
החל מיום רביעי הבא (14.12.22) ועד ליום שישי (16.12.22) יהיו שינויים רבים בתנועת הרכבות בבאר שבע, זאת בעקבות עבודות שדרוג ופיתוח המסילה בתחנת באר שבע מרכז. תנועת הרכבות תחזור לסדרה במוצ"ש 17.12.22 עם חידוש השירות.
מדי סוף שנה, ברכבת ישראל עושים תכנית תחזוקה שנתית בה יבוצעו עבודות תשתית לתחזוקה, שדרוג והחלפת רכיבי מסילה בתחנת באר שבע מרכז. רכבות שיעדן או מוצאן בתחנת באר שבע מרכז, תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנת באר שבע צפון האוניברסיטה. רכבות בקו דימונה-באר שבע צפון האוניברסיטה לא תופעלנה.
אגב, אם חשבתם מה לעשות אם אתם נוסעים בקו הזה של הרכבת ביום יום למשל למקום העבודה שלכם, אז רכבת ישראל מצאה פתרון. רכבת ישראל תפעיל מערך היסעים בחינם בין תחנות באר שבע צפון האוניברסיטה ובאר שבע מרכז, ובין תחנות דימונה ובאר שבע צפון האוניברסיטה (בשני הכיוונים). 
כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי האיחורים והתקלות ברכבת ישראל עולים למשק הישראלי סכום לא קטן וזאת ביחס למחיר שרכבת ישראל משלמת על התקלות שלה. על פי בדיקה של N12 מתברר כי סכום ההפסד לשעת תקלה עבור הרכבת היא בערך חצי מיליון שקלים, שהם כ-5% מסך ההכנסות שלה ביום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמו רכבת
    סגור
  • 1.
    אני הפסקתי לנסוע ברכבת. נמאס לעקוב כל יום
    גברי 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל יום מתבטלים ומשתנים זמנים ורציפים. בנוסף גם שאתה עולה על הרכבת אתה לא יודע מתי היא תגיע. היא עוצרת לחילוף רכבות ובלי עדכון. פתאום נוסעת לאט בלי שאתה יודע אם יש בעייה ברכבת. כל פעם זמן הנסיעה מתחנה לתחנה הוא שונה ואף פעם כמעט לא כמו שכתוב. גם ככה להגיע לתחנה צריך עוד אוטובוס או אוטו ואין שם מספיק חנייה. יוצאת פעם בחצי שעה שעה ככה שצריך להקדים כדי לא להתקע. עם רכבת ישראל אתה יודע מתי אתה יוצא מהבית/עבודה. אתה לא יודע מתי אתה מגיע ליעד.
    סגור