רכב

הריינג' רובר ספורט החדש רק הגיע וכבר שבר שיא מכירות

הדור השלישי של ריינג רובר ספורט הושק באולם התצוגה של חברת המזרח לשיווק מכוניות, באירוע חגיגי עם בכירי הענף, וכבר חולל מהפכה לא קטנה כאשר החברה מכרה תוך 24 שעות בלבד את 100 הרכבים של הדור השלישי והנחשק
מערכת ice | 
גלית עיני וארז טרופן (צילום רונן טופלברג)
גלית עיני, מנכ"לית חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר בישראל, השיקה את הדור השלישי של ריינג' רובר ספורט, המגדיר מחדש יוקרה דינמית ובכירי הענף, והגיעו לפרגן מגיש חדשות הספורט אלי אילדיס, השדר והעיתונאי של ערוץ הספורט בועז קורפל והמשפיען אלון גריני, באירוע החגיגי באולם התצוגה של החברה בהרצליה ונהנו מכיבוד חלבי מפנק, מוזיקה, אווירה טובה ושי צנוע בסיום האירוע.
כמו כן, החברה שברה את שיא המכירות, כאשר מכרה תוך 24 שעות בלבד את כל 100 הרכבים שהוצעו למכירה בישראל ורבים נאלצו להמתין למלאי הבא שיגיע כדי לשים את ידם על הדור השלישי והנחשק של הריינג' רובר ספורט.
ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר: "הביקוש הגדול לריינג' רובר ספורט החדש, כיאה לאחת מספינות הדגל של המותג לנד רובר, לא הפתיע אותנו כמובן. מדובר ברכב יוצא דופן, המציב סטנדרטים חדשים כרכב פנאי-שטח ספורטיבי אולטימטיבי. מהרגע שפתחנו את האפשרות להזמנת הרכב, זכינו להיענות גבוהה מאוד מלקוחות ותיקים ונאמנים ולביקושים רבים מצד לקוחות חדשים, המעוניינים להגשים את החלום ולנהוג בפסגת הטכנולוגיה היוקרתית. מדובר ברכב מצוין, דינמי, עוצמתי, עם ביצועים ספורטיביים מרשימים, אשר מגדיר מחדש את חוויית הנהיגה ומעניק תחושה יוצאת דופן לנהג, לכן לא פלא שהמלאי של 100 הרכבים הראשונים נמכר תוך יממה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה