רכב

פורד מורידה חצי מיליון רכבים מהכביש: הנהגים בסכנת מוות

פורד מורידה מהכביש יותר מ-550,000 טנדרים F-150 בגלל מגבים פגומים שעשויים לסכן את הנהגים כעת בגשמי החורף או במזג אוויר קיצוני
מערכת ice | 
פורד (צילום unsplash)
ענקית הרכב הבינלאומית פורד מחזירה למוסכים לבדיקה דחופה יותר מ-550,000 רכבי F-150 בארצות הברית ובקנדה מכיוון שמנוע המגבים הקדמי עלול להפסיק לתפקד, ולגרום למגבים להפסיק לפעול.
בהודעת הריקול הרשמית שפרסמה יצרנית הרכב, היא אמרה שמגבי השמשה הקדמיים שאינם פועלים בדגמי 2021-2022 יכולים "להפחית את הראות בתנאים מסוימים, מה שעלול להגביר את הסיכון להתרסקות".
במהלך המבצע הגדול להורדת כחצי מיליון טנדרים כאלו מהכביש, פורד מחזירה בסך הכל 453,650 מכלי רכב ברחבי ארה"ב ו-103,076 בקנדה, עד כה לא ידוע אם הריקול המדובר יתרחב למדינות נוספות בעולם.

מכתבי הודעת ריקול צפויים להישלח בארה"ב ב-3 בינואר. סוחרים יחליפו את מנוע המגבים הקדמיים בחינם עבור הנהגים שהרכב בבעלותם. התיקון הוא נחוץ לקראת חודשי החורף שכן המגבים קריטיים לשמירה על הראות במזג אוויר גשום וקיצוני.
אגב, רק לאחרונה מקור אמר כי הטנדרים מסדרת F של פורד, אחד ממגוון כלי הרכב הפופולריים ביותר באמריקה, הושפעו מהמחסור. ביום שני הודיעה פורד כי היא צופה ש-40,000 עד 45,000 כלי רכב יושפעו ממחסור בחלקים מסוימים, כאשר "דגמי משאיות ורכבי שטח פופולריים עם ביקוש גבוה ורווחים גבוהים" יושפעו באופן לא פרופורציונלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה