רכב

פורד מעכבת את משלוחי הרכבים, לא תאמינו מהי הסיבה

כל הרכבים מוכנים, חוץ מהחלק המצביע באיזה רכב מדובר: פורד לא מוותרת על תו התקן של הסמל שלה, ומעכבת את משלוחי הרכבים באמריקה
מערכת ice |  2
פורד (צילום unsplash)
ענקית הרכבים פורד נאלצה לעכב משלוחים של כמה כלי רכב, כולל טנדרים מסדרת F, לאחר שנגמרו התגים הכחולים המפורסמים שלה, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל.
מקורות אמרו לעיתון שלפורד אזלו תגי הסמל עבור דגמים מסוימים. דובר החברה אמר כי היא עצרה כמה משלוחי רכב כתוצאה מכך. פורד שקלה הדפסת תלת-ממד של התגים החסרים אך החליטה שהם לא יעמדו בתקני האיכות שלה.
מקור אמר כי הטנדרים מסדרת F של פורד, אחד ממגוון כלי הרכב הפופולריים ביותר באמריקה, הושפעו מהמחסור. ביום שני הודיעה פורד כי היא צופה ש-40,000 עד 45,000 כלי רכב יושפעו ממחסור בחלקים מסוימים, כאשר "דגמי משאיות ורכבי שטח פופולריים עם ביקוש גבוה ורווחים גבוהים" יושפעו באופן לא פרופורציונלי.

העיתון ציטט עובדי חברה ממישיגן, שאמרו כי טריבר טכנולוגיות, החברה המקומית שמייצרת תגים עבור פורד, נאלצה להפסיק את הייצור באוגוסט האחרון לאחר שנשחף כי היא השליכה כימיקלים תעשייתיים למערכת ביוב מקומית.  
החברה אמרה באתר האינטרנט שלה שהיא יצרה תגים עבור טנדרי ה-F-150 של פורד שלפי הדיווחים הושפעו מהמחסור. פורד סירבה להגיב ל"ג'ורנל" בשאלה האם הבעיות של טריבר גרמו למחסור.
 
הנושא מוסיף לבעיות מתמשכות בשרשרת האספקה ​​בתעשיית הרכב, כאשר חלק מהמוליכים למחצה עדיין במחסור, מה שמאלץ את היצרנים להכניס אותם לרכבים לאחר שירדו מפס הייצור.
פורד היא לא היחידה, גם לג'נרל מוטורס יש כעת כמעט 100,000 כלי רכב ממתינים לרכיבים חסרים. חלק מהחברות אפילו אוגרות זכוכית, מכיוון שפולקסווגן הגרמנית דיווחה על מחסור בסחורה באירופה בעקבות החלטתה להגדיל את מלאי השמשות והחלונות שלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ב 99 הדרכתי את פורד בישראל וירדן. לא מאמין לסיפור הזה (ל"ת)
    מוטי בר-נס 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שום דבר לא השתנה באמריקה,זיהום הסביבה חוגג
    שי 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שחשוב בכתבה זה לא הפרפקציוניזם אלק אלא ששום דבר לא השתנה כמונבסרט ארין ברוקוביץ , המפעלים מזהמים בסתר את הסביבה ובעובדים שלהם . אם פורד היו חברה הגונה היו מפסיקים לקנות מספק זה בכלל אבל הם כולם רואים רק את הכסף והשואו. " נאלצה להפסיק את הייצור באוגוסט האחרון לאחר שנשחף כי היא השליכה כימיקלים תעשייתיים למערכת ביוב מקומית"
    סגור