רכב

למרות ירידת המחירים: התשלומים החודשיים עבור רכבים משומשים צונחים

המדיניות האגרסיבית כנגד האינפלציה של הפד מזרזת "משבר סבירות" בתחום כלי הרכב המשומשים
מערכת ice | 
רכבים (צילום unsplash)
העלאת הריבית של הפד מעלה את התשלומים החודשיים הממוצעים לרכבי יד שניה, למרות ירידת המחירים של מכוניות משומשות. התשלום החודשי הממוצע עבור מכוניות משומשות גבוה ב-47% השנה, בהשוואה לשנת 2019 והגיע ל-551 דולר בחודש, על פי אנליסטים ב-Cox Automotive. החברה צופה שהתשלומים החודשיים ימשיכו לגדול ויגיעו ל-$570 עד סוף השנה, כשהמגמה תימשך ב-2023.
"חל שינוי ניכר בסנטימנט הצרכנים והסוחרים לגבי לאן מועדות פניו של שוק הרכב המשומש עם סגירת השנה", כתב דייל פולק, סגן נשיא בכיר של Cox Automotive. המדיניות האגרסיבית כנגד האינפלציה של הפד מזרזת "משבר סבירות" בתחום כלי הרכב המשומשים, אמר ג'ונתן סמוק, הכלכלן הראשי של קוקס אוטומוטיב. "ריביות גבוהות יותר, יחד עם מיתון פוטנציאלי, מוסיפים להבות למדורה", הוא הוסיף.
סוחרי רכב משומשים נאבקים עם ירידות משמעותיות במכירות, כאשר מכירות המכוניות המשומשות ירדו ב-13% ברבעון השלישי, בהשוואה לאותו הרבעון אשתקד. חברת Carvana , סוחר הרכב המקוון, דיווחה לאחרונה על מכירות של 102,570 כלי רכב, ירידה מ-117,564 מהרבעון השלישי של השנה הקודמת. אנליסטים של Cox Automotive הורידו את תחזיות מכירות רכב משומש קמעונאי ב-2022 ל-19.1 מיליון, ירידה של כמעט 2 מיליון יחידות מהשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה