רכב

אזהרה לנהגים: איפה תחטפו קנס של 1,500 שקל?

תתוגבר התחבורה הציבורית מירושלים ליישוב קריית ארבע. יפתחו חניונים בסמוך למאוחדת, במנחת החרסינה ומול פארק אלון. אין לחנות ברחובות בצורה שחוסמת את התנועה. רכב שיחסום את התנועה יקנס על ידי הפיקוח העירוני, ויגרר על ידי המשטרה בעלות של 1,500 שקל
מערכת ice | 
כביש 16 החדש (צילום צחי קראוס)
החל ממחר (שישי) בבוקר תתוגבר התחבורה הציבורית מירושלים ליישוב קריית ארבע. הקווים האחרונים יצאו מירושלים בשעה 13:30. אנו ממליצים לכלל נוסעי התחבורה הציבורית להקדים את הגעתם, צפויים להיות עומסים בתחבורה הציבורית.
בנוסף, ביום שישי יפתחו חניונים בסמוך למאוחדת, במנחת החרסינה ומול פארק אלון. אין לחנות ברחובות בצורה שחוסמת את התנועה. רכב שיחסום את התנועה יקנס על ידי הפיקוח העירוני, ויגרר על ידי המשטרה בעלות של 1,500 שקל. 

חניית קרוואנים תתאפשר בחניון הגיבורים(בציר המתפללים) ובחניון על יד מערת המכפלה עד היום בשעה 00:00. לאחר שעה זו חניית קרוואנים תתאפשר אך ורק בצידי הכביש של איזור התעשייה בקריה.
אגב, רק השבוע משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי ישראל, החל בעבודות צביעת הנתיב הלילה סמוך למחלף שער הגיא, בהשתתפות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ מרב מיכאלי, מנכ"לית המשרד, מיכל פרנק, מנכ"ל נתיבי ישראל ניסים פרץ, מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית רן שדמי ובכירי משרד התחבורה. יודגש, כי רק לאחר השלמת העבודות תחל משטרת ישראל באכיפה, ונסיעה ב"נתיב פלוס" שלא כדין – תגרור קנס של 500 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה