רכב

מחכים לטסלה שהזמנתם? המשלוח הגדול אי פעם נחת בישראל

אחרי שהרבה מאוד ישראלים הזמינו מכונית טסלה חדשה שעדיין לא הגיעה לישראל ומחכים לה מזה זמן רב, הבוקר הגיע לנמל אשדוד המשלוח הגדול ביותר של רכבי טסלה מאז ומעולם, עם קצת יותר מ-2,500 רכבים ממודל 3
מערכת ice | 
טסלה (צילום unsplash)
אחרי שהרבה מאוד ישראלים הזמינו מכונית טסלה חדשה שעדיין לא הגיעה לישראל ומחכים לזה מזה זמן רב, הבוקר (רביעי) הגיע לנמל אשדוד המשלוח הגדול ביותר של רכבי טסלה מאז ומעולם, עם קצת יותר מ-2,500 רכבים ממודל 3.
המשלוח הגיע לישראל רגע לפני העלאת מס הקנייה על רכבים חדשים. עד היום, מרבית רכבי הטסלה שהגיעו לישראל הגיעו ללקוחות פרטיים, אך במשלוח הנוכחי רבע מהרכבים יהיו מיועדים גם לחברות הליסינג וההשכרה.
העלייה בביקוש לרכבים חשמליים עלתה במיוחד בתקופה האחרונה כדי להקדים ולמנוע את עליית מס הקנייה על הרכב החשמלי שיכנס לתוקף בתחילת 2023, מ-10 אחוזים ל-20 אחוזים - עלייה שתעלה לצרכן בממוצע עוד כעשרת אלפים שקלים לכל רכב.
המכירות של הרכבים החשמליים בישראל הכפילו את עצמן בשנה האחרונה, בעיקר אחרי כניסת מותגי רכב סיניים לישראל, בהם, מותג הרכב הסיני ג'ילי, שנמצא בראש רשימת הקניות של התקופה האחרונה.  מלבד ג'ילי וטסלה, חברות רבות החלו ליצר רכבים חשמליים, כך שהתחרות בתחום עולה וניתן כיום לרכוש רכבים חשמליים במחירים מעט יותר שפויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה