רכב

המשקיעים הגדולים מחכים להנפקת הענק של פורשה

ההנפקה תבחן את המשיכה למשקיעים של קבוצת ייצור הרכב הגדולה באירופה, כאשר היבשת מתמודדת עם ההשפעה הכלכלית של המלחמה באוקראינה, האיום של קיצוב גז ומיתון, והאינפלציה החמורה ביותר מזה עשרות שנים, המונעת על ידי עלויות האנרגיה

מערכת ice | 
פורשה (צילום pexels)
המבורג/לונדון - צעדים ראשוניים להרשמת פורשה בבורסה צפויים בימים הקרובים, אמרו שישה אנשים הבקיאים בנושא, והוסיפו מנהלים בפולקסווגן האם ובני משפחה התאספו כדי למכור את הרעיון למשקיעים זהירים.
 
הנפקה תבחן את כוח המשיכה למשקיעים של קבוצת ייצור הרכב הגדולה באירופה, כאשר היבשת מתמודדת עם ההשפעה הכלכלית של המלחמה באוקראינה, האיום של קיצוב גז ומיתון, והאינפלציה החמורה ביותר מזה עשרות שנים, המונעת על ידי עלויות אנרגיה.
כאשר התנודתיות בשוק המניות הפחיתה את מספר הרישומים, מכירה ציבורית המיוחלת תוכיח גם את מידת התיאבון לנתח שנותן נתח במותג יוקרתי אך קטן מכדי להשפיע על החלטות בחדר הישיבות.
מועצות המנהלים של פולקסווגן ובעלת המניות הגדולה ביותר שלה פורשה SE צפויות להמליץ ​​בימים הקרובים, שתעבור לאחר מכן לאישור מועצות הפיקוח של החברות, אמרו האנשים.
זה יגרום להכרזה על ההנפקה הראשונית לציבור (IPO) או "הכוונה לצוף", כבר בשבוע הראשון של ספטמבר, אמרו האנשים, המציינים את תחילתה של תקופה של בערך ארבעה שבועות לקונים להתכונן להשקעה. .
עדיין לא התקבלו החלטות סופיות, אמרו שלושה מהאנשים, מכיוון שאי ודאות הקשורה למלחמת אוקראינה ומשבר אנרגיה מתגבר עלולים להוביל את ההנהלה להחליט להמתין.
פולקסווגן ופורשה SE הכריזו על שיחות ראשוניות על רישום ב-22 בפברואר ומסרו פרטים נוספים ב-24 בפברואר, היום בו פלשה מוסקבה לאוקראינה, וסימנה את המתקפה הגדולה ביותר על מדינה אירופית מאז מלחמת העולם השנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה