רכב

"רשות שדות התעופה נגד התיירים, מחבלת במתן שירות ראוי"

לאחר שחילקה קנסות למוביליות הרכבים שלה, קבוצת שלמה שיגרה מכתב חריף לרשות שדות התעופה: "מדובר ברדיפה ותו לו, לראייה, תנועת משאיות בהיקף נרחב נעשית במתחם לטובת אספקת סחורות לטרמינל ללא כל מפריע וללא חלילה סיכון של משתמשי הדרך"
מערכת ice | 
מטה קבוצת שלמה, קרית שלמה צריפין (צילום אורן אלפסי)
קבוצת שלמה שיגרה בשבוע שעבר מכתב חריף לרשות שדות התעופה, בטענה כי זו "מחבלת במתן שירות ראוי לתיירים" לנוכח העובדה שהיא לא מאפשרת לחברת השכרת הרכב להפעיל את שירותי מובילית הרכבים שהפעילה לאחרונה, במטרה לייעל את תהליך הובלת הרכבים המושכרים על ידי לקוחות מטרמינל 1 לטרמינל 3. 
"השימוש במובילית המשנעת מספר רכבים יחד הינו תחליף לטכניקה מיושנת של העלאת הרכבים לחניון באופן ידני במרחק של מספר קילומטרים, אחד-אחד, פעולה שנמשכת זמן רב, לא ממצה ביעילות את כוח האדם ואף מזיקה לאיכות הסביבה" נכתב במכתב, עליו לא התקבלה תגובה נכון לכתיבת שורות אלה, זאת לאחר שנכתב כאמור ביום שני שעבר". 
עוד הוסיפו: "המובילית הינה כלי סטנדרטי שנועד לסייע לעמוד בקצב המסירות ובביקושי הענק, תוך מיצוי כוח האדם המוגבל העומד לרשותה לטובת המשימה. מסיבה שאינה ברורה, במקום להירתם למאמץ קיצור התורים בנתב״ג ושיפור השירותים הניתנים בשדה לתיירים ונוסעים נכנסים, בחרה רשות שדות התעופה לצאת במאבק בירוקרטי כפייתי וטורדני על ידי השתת עיצומים והטלת קנסות ענק על השימוש במובילית".
בקבוצת שלמה סיכמו: "מדובר ברדיפה ותו לו, לראייה, תנועת משאיות בהיקף נרחב נעשית במתחם לטובת אספקת סחורות לטרמינל ללא כל מפריע וללא חלילה סיכון של משתמשי הדרך. יתרה מכך, חשוב לציין כי פריקת הרכבים נעשית בדרך גישה שאין בה הולכי רגל ומדובר בכניסה לחניון הייעודי לחברות ההשכרה. אנו קוראים לרשות שדות התעופה לשים את הנוסעים בראש ולחזור בה מהודעת העיצום. בנוסף, לקבוע פגישה דחופה לצורך מציאת פתרונות הולמים משותפים שיסייעו לכולנו יחד לעבור את חודשי הקיץ העמוסים בצורה מכובדת ומכבדת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה