רכב

משבר הרכבים הסתיים? אלו שלוש חברות הענק שחוזרות לעבוד

טויוטה ופולקסווגן מחזירות בהדרגה את המפעלים בסין שלהן לשגרה לאחר שהיו סגורים במשך שבועות בגלל סגרים של קורונה במדינה. על פי הדיווחים, גם טסלה של אילון מאסק בדרך להחזיר את הפעילות

מערכת ice | 
רכבים ומסחר (צילום pexels, freepik)
טויוטה הודיעה אמש (שני) שהיא מתכוננת לחדש את הפעילות בצ'אנגצ'ון, מחוז ג'ילין - אחד ממרכזי ייצור הרכב הגדולים בסין - לאחר הפסקה של חודש, כאשר השעתה בו את הייצור מאז ה-14 במרץ, עת החלו הסגרים המחמירים בעקבות התפשטות חוזרת של קורונה במדינה.
"התכוננו בהדרגה לחידוש הפעילות במפעל צ'אנגצ'ון שלנו מאז סוף השבוע שעבר", אמרה יצרנית הרכב היפנית בהצהרה. "עם זאת, העיתוי לפעולה בקנה מידה מלא טרם נקבע", נמסר. גם פולקסווגן החלה ביום שני מחדש את הייצור במפעלי צ'אנגצ'ון שלה, שנסגרו גם הם באמצע מרץ.

יחד עם זאת, המפעל שלה בשנחאי, הפועל בשיתוף עם יצרנית הרכב בבעלות המדינה SAIC, נותר סגור. "היתכנות של חידוש מפעל SVW Anting נמצאת בשלבי הערכה", אמרה פולקסווגן בהצהרה.
על פי הדיווחים, טסלה התכוננה לחדש את הייצור במפעל שלה בשנחאי כבר ביום שני לאחר הפסקה של שלושה שבועות, לפי רויטרס, אבל ככל הנראה המפעל ישוב לפעילות רק היום. כזכור, התפרצות הקורונה החמורה ביותר בסין מזה שנתיים, גרמה לרשויות להגביר את מדיניות אפס הסובלנות של המדינה, ולנעול כמה ערים גדולות ועשרות מיליוני אנשים.
בניסיון להקל על ההפרעות, ממשלת שנגחאי פרסמה ביום שישי "רשימה לבנה" של 666 חברות שיורשו לחדש את הייצור. כמעט 40% הם יצרני רכב, או חברות העוסקות באספקה ​​לתעשיית הרכב. אבל לא ברור מתי בדיוק החברות הללו יוכלו לחדש את הייצור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה