רכב
רכב בדיגיטל: 15 רכבים, דגמי יוקרה, ו"סוכן חכם"
דגמים של רכבים ובהם רכבי יוקרה 0 קילומטר במחירים אטרקטיביים דרך היבואן הרשמי, זו הבשורה של דלק מוטורס שתציע למכירה באתר האינטרנט הייעודי החדש 15 רכבים בכל זמן נתון. אפשר גם לשריין מראש?
חברת דלק מוטורס, היבואנית והמפיצה של מכוניות מאזדה, פורד, לינקולן, BMW, Voyha ו-MINI, השיקה ערוץ שיווקי חדש בשם "דיירקט". מדובר בזירה דיגיטלית שתכלול, בכל רגע נתון - כמות מוגבלת של כ-15 רכבים, 0 קילומטר, בהצעות אטרקטיביות במיוחד.
ממחקר שערכה החברה עולה, כי למרות שקיימת מודעות בציבור לקנייה המשתלמת של רכב 0 קילומטר, רק 9% מרוכשי המכוניות רכשו רכב שעונה להגדרה הזו. עוד עולה מהמחקר, שקיימת העדפה חד משמעית (58% מכלל הרוכשים) לרכישת רכב 0 קילומטר מיבואן רכב רשמי. במילים אחרות: האופציה של קניית 0 קילומטר רחוקה מלממש את הפוטנציאל מחד, והצעה כזו מיבואן, צפויה להגדיל באופן משמעותי את הרצון = לרכוש רכב כזה, מאידך.
האתר החדש יציג מגוון הזדמנויות ייחודיות לזמן מוגבל, כשליד כל הצעה ניתן יהיה לצפות בזמן שנותר עד שההצעה תסתיים, ותוחלף באחרת. הגולש יוכל לדייק את החיפוש ולבצע סינון לפי מותג, דגם או טווח מחיר, להשאיר פרטים ולבצע שריון באמצעות מקדמה אונלייין. בנוסף, יציע האתר "סוכן חכם", שיאפשר לגולש לקבל עדכון אוטומטי אודות רכב שאינו מוצע למכירה ובו הוא מעוניין.
עוד ב-
לדברי יוגב וייס, מנהל התקשורת השיווקית בדלק מוטורס; "אתגרי הענף מחייבים אותנו לחשוב חכם, יצירתי, מהר ובעיקר- להישאר תחרותיים. דיירקט אמור לתת מענה ללקוחות שיודעים בדיוק מה הם מחפשים, מכירים ומעריכים את מותגי הקבוצה ופשוט מחכים להזדמנות החכמה והנכונה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה